صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مشکلات صنعت چاپ از زبان مدیران دو چاپخانه‌ «نقش الماس» و «هودیس پارس»

به مناسبت روز ملی صنعت چاپ که فرد ۱۱ شهریور است خبرنگاران امروز از دو چاپخانه نقش الماس و هودیس پارس بازدید کردند.

به گزارش جهانی پرس، احمد حضرتی- امروز خبرنگاران حوزه فرهنگ بخصوص حوزه کتاب از چاپخانه نقش الماس به مدیریت سعید حاجیلو بازدید کردند و دراین بازدید صحبتها و سختی هایی که در این حوزه وجود دارد را از زبان حاجیلو شنیدند.
وی ابتدا به آغاز فعالیت این چاپخانه پرداخت و گفت: مجتمع چاپ نقش الماس در سال 1381 به عنوان یک واحد کوچک خدمات پس از چاپ با بهره گیری از یک دستگاه چاپ سیلک نیمه اتوماتیک و یک دستگاه خشک کن یووی پا به عرصه چاپ نهاد که به عنوان یک واحـد تخصـصی در زمیـنه چاپ افسـت فعالیـت کرده و از این رو فاقـد آتـلیه طراحی می‌باشد.
مدیر هلدینگ نقش الماس افزود: گروه تولیدی نقش الماس کاسپین از زیر مجموعه‌های هلدینگ کیمیای نقش الماس می‌باشد که با هدف تولید محصول‌های نظیر سلفون‌های حرارتی BOPP و BOPET ، کاغذ بهداشتی ، کاغذ متالایز، لیبل متالایز و کاغذ پشت چسبدار در سال1397 در زمینی به مساحت 25000 متر مربع در استان قزوین تاسیس کرده است .
این کارآفرین بیان کرد: بیش از ۴۰ هزار مشتری و بیش‌از 700 نفر پرسنل دارد و از سال ۸۵ بصورت حرفه ای برای مشتری ها کار انجام شده است.
این مسئول چاپخانه درمورد مشکلات صنعت چاپ و حتی کاغذ به تحریم های موجود و مشکلات بد اقتصادی و همچنین عدم وجود ارز برای کاغذ اشاره کرد و از مسئولان خواست تا به این وضعیت موجود توجه کنند.

مجتمع هودیس پارس هم از دیگر چاپخانه هایی بود که امیر هومن محمدی مدیریت آن را برعهده دارد او درباره این چاپخانه گفت: هودیس پارس یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین مراکز چاپ و بسته‌بندی دارویی در ایران است که با تکیه بر تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص خود، خدمات با کیفیتی را در این حوزه ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد که این مجتمع با داشتن تکنولوژی‌های پیشرفته چاپ افست و بسته بندی پیشرفته، قادر به تولید بسته‌بندی‌های متنوع و با کیفیتی برای صنایع دارویی است. این مجتمع با توجه به اهمیت ویژه‌ای که بسته‌بندی دارو دارد، تمامی خدمات خود را با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی صورت می‌دهد.

هودیس پارس همچنین به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و به روز، در صنعت چاپ و بسته‌بندی دارویی به عنوان یک نام قابل اعتماد و معتبر شناخته می‌شود. این مجتمع با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز، به روز رسانی خدمات خود و بهبود فرآیندهای تولید را به عنوان یک اولویت برای خود قرار داده و در این راستا تلاش می‌کند تا بتواند برای مشتریان خود خدماتی با کیفیت و با ارزش افزوده بالا ارائه کند.

در این دیدار خبرنگاران بخش‌های مختلف چاپخانه‌ها آشنا شدند و در جریان مراحل پیش از چاپ و چاپ و بسته‌بندی قرار گرفتند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۰۹۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۱۰     ساعت: ۲۱ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024