صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هشدار معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان تهرانی

سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با سرعت مقرره در پایتخت تردد کنید

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ سرهنگ سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه 11 شهریور ماه 1403 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد تردد های کم تر و خلوت صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم . 
وی ادامه داد : بار ترافیکی در بزرگراه شهید بابایی ، شهید صدر محدوده کاوه ، پل امام علی ع ، حکیم اشرفی اصفهانی ، چمران ، روان ، خلوت و در حال حرکت می باشد .
سرهنگ کشیر گفت : در بزرگراه همت که یک مسیر غربی به شرقی را داریم در این ساعت می بایست دارای بار ترافیکی باشد که خودروها عادی و روان در حال حرکت می باشند .
وی افزود : امروز می بایست شاهد ترافیک سنگین در شهر تهران باشیم که البته بخاطر تعطیلی دو روز آینده ، وضعیت ترافیکی عادی را داریم .
سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ افزود : بار ترافیکی در هر دو مسیر بزرگراه مدرس به سمت شمال و جنوب شهر روان و بدون مشکل ، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر غرب به شرق و پل سیدخندان ترافیک بدون مشکل و در حال حرکت می باشد . 
سرهنگ کشیر بیان داشت : در بزرگراه نواب از پل امام خمینی ره ، بار ترافیکی را شاهد هستیم که از تونل توحید آغاز می شود .
وی گفت : رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید .

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۱۲۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۱۱     ساعت: ۱۰ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024