صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تاکید بر تبیین مکتب امامین انقلاب برای نسل جوان

هم‌زمان با ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و گرامیداشت هفتم رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، نشست تخصصی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با میزبانی استاندار مرکزی برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از فریاد لر، این نشست تخصصی با حضور دکتر مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، سردار غیاثی‌راد دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، سردار عمومهدی فرمانده سپاه روح‌الله، سردار کریمی مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و فعالان فرهنگی برگزار شد.

استاندار مرکزی در این نشست ضمن بیان ویژگی‌هایی از شخصیت برجسته امام خمینی (ره) و شهید جمهور آیت الله رئیسی، بر تبیین مکتب امامین انقلاب برای نسل جوان با استفاده از زبان هنر تأکید کرد.

در حاشیه‌ی این برنامه همچنین کتاب “چهارده خرداد” که برشی از زندگی شهیده خانم فاطمه (کبری) غیاث آبادی به روایت داود غیاثی‌راد است رونمایی شد.

بنا بر این گزارش؛ این سلسله نشست‌های تخصصی به صورت مستمر و با هدف تبیین، تقویت و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت با ترکیبی متفاوت از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان این حوزه، برگزار می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۱۹۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۱۶     ساعت: ۱۳ : ۴۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024