صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

معرفی کتاب «چهره بی نقاب» در فرهنگسرای خانواده

کتاب 'چهره بی نقاب؛ کنکاشی در عادات اجتماعی ایرانیان' در قالب سی و یکمین نشست گنجینه خانواده با حضور علی محمدی (کارشناس، مدرس دانشگاه و سخنران) و حسین سروقامت(نویسنده کتاب) روز یکشنبه ۱۸ شهریور ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خانواده معرفی و رونمایی می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ نویسنده درباره این کتاب اینگونه می گوید: در جهان امروز عواملی وجود دارند که در سرنوشت ملت‌ها نقش مؤثری دارند و بسیار مهم شمرده می‌شوند، سبک زندگی ازجمله این عوامل است، مجموعه‌ای از منش‌های ذاتی ما و همچنین روش‌هایی که برای ادامه حیات برگزیده‌ایم.
این قضایا، گاه‌و‌بیگاه ذهن مرا مشغول می‌داشت تا اینکه در مهر‌ماه ۱۳۹۱با سخنان رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران در جمع پرشور جوانان خراسان شمالی مواجه شدم، دغدغه ارزشمندی که ریشه در کاستی‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادیِ ملت ما داشت، علاج فوری می‌طلبید، سؤال‌های مهمی که معظم‌له در باب سبک زندگی عنوان کردند و پاسخ‌گویی به آن‌ها را خواستار شدند، در موارد عدیده‌ای، بحث سبک زندگی از سخنان ایشان برجسته شده است، ازجمله در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مورد‌‌تأکید قرار گرفته‌ است.
بنای این کتاب آن است که در پاسخ به چنین مطالبه ارزشمندی، این پرسش‌های 32 ‌گانه را مطرح نموده، در حد ‌و‌اندازۀ خویش به تجزیه‌‌وتحلیل قضایا همت گمارده، در مقام پاسخ‌ به سؤال‌های مطرح‌شده برآید.
کتاب چهره بی نقاب؛ کنکاشی در عادات اجتماعی ایرانیان در بهار 1403 توسط سازمان تبلیغات اسلامی، شرکت چاپ و نشر بین الملل به چاپ رسید.
اجرای سی و یکمین نشست گنجینه خانواده بر عهده شهین السادات مدلل کار است.
حضور در این نشست ادبی آزاد است و علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۲۳۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۱۷     ساعت: ۱۵ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024