صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

اجرای عملیات خط‌کشی و آشکارسازی سرعتکاه های معابر منطقه ۱۲ در آستانه بازگشایی مدارس

شهردار منطقه۱۲ گفت : در آستانه بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر، عملیات خط کشی خطوط عابر پیاده و آشکارسازی سرعتکاه محورها و شریان های اصلی و پر تردد منطقه در دستور کار معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه قرار گرفت .

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی اظهارداشت: به منظور تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و ایمنی آنها در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر خط‌کشی خطوط عابر پیاده، آشکارسازی سرعت‌گیرها و سرعتکاه‌ها و سایر اقدامات ترافیکی در جلوی درب مدارس نیز ، به صورت شبانه اجرا می‌شود.

وی در ادامه از اجرای خط کشی محوری ممتد ومنقطع به ترتیب به متراژ ۱۵۵۵ و ۱۱۴۴ متر در خیابان ۱۷ شهریور ،حدفاصل میدان شهدا و آذرباد، حدفاصل آذرباد تا شیرازی، حدفاصل آذرباد تا کابلی لاین جنوب به شمال وسرتاسر این خیابان شمال به جنوب و جنوب به شمال خبر داد.

شهردار منطقه۱۲ افزود: عملیات خطکشی و آشکارسازی سرعتکاه خیابان ری قبل از خیابان یزدی، خیابان ری نرسیده میدان قیام، مقابل فرهنگسرای یاریگران زندگی ، خیابان مولوی  مابین کوچه مسعود و کوچه فلاح وخیابان  مولوی حدفاصل کوچه مسعود و فلاح نفری لاین بی آر تی نیز اجرایی شده است.

یکی از راه های اصلی در جهت ایمن سازی و افزایش سطح ایمنی در معابر یا جاده ها آرام سازی است که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان، تلاش های گسترده ای در امرکنترل و کاهش سرعت و حجم وسایل نقلیه در حال انجام است.براساس این گزارش میزان خط کشی در سطح خیابان های منطقه با در نظر گرفتن نیازسنجی های انجام شده انجام می شود و این روند ادامه دارد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۲۶۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۱۸     ساعت: ۱۶ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024