صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

صرف روزانه بیش از۳۰۰۰ متر پوشاننده درمحدوده منطقه۱۲ تهران

موقعیت جغرافیایی، فرهنگی و همچنین تنوع بافت شهری درمحدوده منطقه ۱۲ تهران باعث شده تا اجرای برخی طرح‌ها و پروژه‌ها در آن پر رنگ‌تر و قابل توجه باشد از جمله رنگ‌آمیزی و اجرای پوشاننده در دیوار‌ها و جداره‌های آلوده و نازیبا که گاهی تا چند بار درطول هفته تکرار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دوازده در این زمینه، گفت: با توجه به موقعیت خاص و ویژگی بافت مسکونی، تجاری و همچنین وجود بنا‌ها و املاک فرسوده و قدیمی، فعالیت اداره زیباسازی این منطقه در جهت آراستگی، زیبایی و شادابی چهره و سیمای منطقه دوازده چشمگیر‌تر است؛ بدین منظور عوامل اجرایی و کارگران این اداره با تقسیم وظایف محوله همه روزه درچند جبهه و درچند شیفت‌کاری درسطح نواحی شش‌گانه مشغول به کارند.
فرزاد هنرور، اضافه کرد: با انجام گشت‌ها و نظارت‌های نقطه به نقطه، پیام‌های ۱۳۷ و... دیوار‌ها و جداره‌های زشت و آلوده شناسایی و رفع آن با قید فوریت در دستورکار اداره زیباسازی شهرداری منطقه دوازده قرار گرفته و در اولین فرصت انجام می‌گردد.
هنرور، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۲ تهران، خاطرنشان کرد: درمیان ۶ ناحیه واقع درقلب تاریخی تهران، ۴ ناحیه شامل ۳، ۴، ۵، ۶ به دلیل نوع بافت، فرسودگی و قدمت بالای بنا‌ها و ساختمان‌ها حجم بالایی از فعالیت اداره زیباسازی در زمینه اجرای پوشاننده را به خود اختصاص داده است.
این مقام مسئول درمعاونت امور شهری شهرداری منطقه دوازده، یادآوری کرد: با اینکه فعالیت اداره زیباسازی منطقه ما درسطح نواحی شش‌گانه به شکل مستمر درحال انجام است، اما با این حال درمحلاتی همچون هرندی و در برخی از خیابان‌های نواحی ۴ و ۵ منطقه دوازده اجرای پوشاننده بار‌ها و بار‌ها تا هفته‌ای ۳ مرتبه تکرار می‌گردد.
محمود صالحی، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه۱۲ تهران نیز در این باره اضافه کرد: حجم و میزان اجرای پوشاننده در نیمه دوم سال به ویژه فصل زمستان خیلی بیشتر از نیمه اول سال حتی درتابستان است. دلیلش افروختن آتش درکنار دیوار‌ها و جداره‌ها و داخل املاک ر‌ها شده و بی‌دفاع شهری توسط معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌هاست تا درسرمای هوا تاب بیاورند، اما با این کارخسارت زیادی به سیما و منظر شهری منطقه ما وارد می‌کنندکه در این صورت چاره‌ای جز اجرای پوشاننده و رنگ‌آمیزی دیواره‌ها و جداره‌های کثیف و نازیبا وجود ندارد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۳۲۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۲۱     ساعت: ۱۵ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024