صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

سقوط داربست مقابل ساختمان در حال ساخت در بلوار نلسون ماندلا

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سقوط داربست به ۵ خودرو آسیب جدی زد. تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ سعید اکبری در خصوص این خبر گفت : در ساعت 21:20 شب گذشته در محدوده جنوب به شمال بلوار نلسون ماندلا ، تقاطع خیابان اسفندیار به واسطه سقوط داربست مقابل یک باب ساختمان در حال ساخت شاهد بار پر حجم ترافیک و مسدود شدن مسیر جنوب به شمال در این محدوده بودیم .
وی افزود : این حادثه باعث خسارت به 5 خودرو در این محدوده می گردد که خوشبختانه خسارات جانی در پی نداشت و به کسی آسیبی نرسید .
سرهنگ اکبری گفت : بلافاصله تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در این محل حاضر شدند و مشغول رووان سازی ترافیک و رفع گره ترافیکی که در این محل به واسطه سقوط داربست بوجود آمده بود شدند .
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست خودروهای خود را در مسیرهایی که می دانند احتمال سقوط داربست و تابلوها در هوای بارانی و طوفانی وجود دارند به هیچ عنوان پارک نکرده و از وقوع این حوادث با مدیریت خود جلوگیری نمایند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۳۶۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۲۴     ساعت: ۱۲ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
  • ١٥ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 19 2024