صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نمایشگاه «هنر عکاسی تبلیغات» در فرهنگسرای ارسباران

نمایشگاه گروهی «هنر عکاسی تبلیغات» با نمایش آثار آثار خلاقانه و نوآورانه دانشجویان رشته عکاسی در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران برپا شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، گروهی «هنر عکاسی تبلیغات» با نمایش آثار آثار خلاقانه و نوآورانه دانشجویان رشته عکاسی در زمنیه تبلیغاتی، جمعه ۲۳ شهریورماه در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران گشایش یافت و تا ۲۹ شهریورماه برپا خواهد بود.

این نمایشگاه شامل آثار دانشجویانی است که با وجود محدودیت‌های مختلف، به خلق تصاویری زیبا و تاثیرگذار در زمینه عکاسی تبلیغاتی پرداخته‌اند؛ برخی از اعضای گروه، با استفاده از گوشی‌های موبایل و در شرایط خوابگاهی، موفق به ثبت عکس‌هایی با کیفیت و خلاقانه شده‌اند.

اسامی شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه عبارتند از: پریسا شامی، عسل دهقانی، عطیه اسکندرپور، مولود سلامت، زهره جواهرچیان، مهرناز عزیزالهی، نادیا نوری، نازنین سرمه و بهاره علوی.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۲۹ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به نگارخانه هنر (گالری یک) فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۳۶۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۲۴     ساعت: ۱۲ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
  • ١٥ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 19 2024