صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

طرح الگوی خدمت در خیابان زمزم اجرا شد/ اجرای بالغ بر ۳ هزار تن آسفالت در خیابان زمزم

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان زمزم، گفت: در راستای اجرای پروژه های توسعه محله ای و احیاء خیابان زمزم در دوره مدیریت جدید شهری، عملیات تراش و روکش با ۳ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت از ابتدای خیابان زمزم تا خیابان تقوایی اجرا شده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط  عمومی شهرداری منطقه 17، رضا سیفی شهردار منطقه در خصوص پروژه توسعه محله ای و محور منتخب الگوی خدمت  این منطقه و احیاء خیابان زمزم، گفت: این خیابان یکی از معبرهای مهم منطقه است که دسترسی به امکانات حمل و نقل عمومی همچون مترو زمزم، شریعتی و عبدل آباد را دارد.
شهردار منطقه 17، تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه های توسعه محله ای و احیاء خیابان زمزم در دوره مدیریت جدید شهری، عملیات تراش و روکش با 3 هزار و 300 تن آسفالت از ابتدای خیابان زمزم تا خیابان تقوایی اجرا شده است.
سیفی اظهار کرد: یکی دیگر از عملیات های عمرانی در راستای اجرای پروژه فوق و به منظور بهبود جمع آوری شبکه فرعی آب های سطحی در این معبر، عملیات لوله گذاری و احداث کانیو در ضلغ شمال خیابان ابوذر تا تقاطع خیابان تقوایی و در بخش انتهایی خیابان زمزم به طول هزار و 100 متر اجرا شده است.
وی افزود: فاز دوم این عملیات در مقاطعی از این خیابان از محدوده خیابان تقوایی تا بزرگراه سعیدی نیز در برنامه اجرای لوله گذاری و احداث کانیو است و به زودی انجام خواهد شد.
شهردار منطقه 17 با اشاره به عملیات مناسب سازی پیاده راه  ویژه توانیابان در ضلع شمال این خیابان، گفت: جهت تردد راحت تر برای توانیابان عزیز، این عملیات حد فاصل بزگراه آیت الله سعیدی تا خیابان خوش کردار به طول 2 هزار متر و در مساحتی حدود 350 متر مربع در سر تقاطع ها اجرا شده است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۳۶۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۲۴     ساعت: ۱۲ : ۴۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
  • ١٥ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 19 2024