صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

درخشش رادیو ایران در جشنواره «صدای سخن»

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی «صدای سخن» با حضور معاون صدا، قائم مقام معاون صدا، دبیر جشنواره و مدیران شبکه های رادیویی و فرهیختگان کشوری، و برنامه سازان در استودیو هشت ساختمان شهدای رادیو برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

به گزارش جهانی پرس از شبکه رادیویی ایران، متین السادات فیروزی با اثر «پرومو پارسی گویان» در بخش اصلی نشان (تندیس) و تقدیرنامه جشنواره «صدا سخن» و جایزه نفر اول را از آن خود کرد.

فیروزی در خصوص «پرومو پارسی گویان» گفت: در این پرومو با اجرای فاطمه آل عباس، به معرفی یکی از برنامه های «پارسی گویان» که به صورت روتین از رادیو ایران پخش می شود، درباره گلستان سعدی و بخش ویژه زبان آموزان فارسی از کشور قرقیزستان پرداخته شد.


ساجد قدوسیان با اثر «یک دو صدا»  در بخش اصلی نفر دوم شد.

قدوسیان خاطرنشان کرد: «یک دو صدا» با موضوع شاهنامه خوانی در رشته های نقالی، قوالی، قصه گویی و خوانش شاهنامه در جشنواره «آیین سخن» موفقیت کسب کرد.

الهام گیوه چی با اثر «واژه‌ها و ریشه‌ها»  در بخش فضای مجازی مقام دوم را کسب کرد.

گیوه چی بیان کرد: «واژه ها و ریشه ها» عنوان مجموعه ای از عکس نوشته هایی با مضمون زبان فارسی است، که  با هدف آشنایی با ریشه واژگان فارسی ساخته شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره «صدای سخن» سه شنبه 27 شهریور، همزمان با روز شعر و ادب فارسی و گرامیداشت استاد شهریار برگزار شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۴۳۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۲۸     ساعت: ۲۱ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024