صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
به میزبانی نوجوانان فرهنگسرای بهمن در سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص)برگزار می شود

جَـشن‌ بزرگ«بـر طـبل شـادانه بـکوب»

ویژه برنامه جشن‌ با عنوان «بر طبل شادانه بکوب» همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) با مشارکت و میزبانی کـانون نوجوانان ایـما، در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، عبدالحسین مسلمی مدیر فرهنگی هنری منطقه 16 و رییس فرهنگسرای بهمن از برگزاری ویژه برنامه ای با عنوان «بر طبل شادانه بکوب» همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) خبر داد و گفت: در این جشن‌  ضمن بزرگداشت سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، نوجوانان عضو حلقه‌های هویتی به همراه خانواده‌هایشان حضور پیدا می‌کنند و با پایان فعالیت‌های تابستانی، برگزیدگان دوره‌های آموزشی، هنری، ورزشی و همچنین نوجوانان فرهنگسرا‌ معرفی خواهند شد.
مسلمی همچنین با اشاره به اجرای همزمان اعضای نوجوان ارکستر سازهای زهی فرهنگسرای بهمن، در مرکز همایش های شهید آوینی این فرهنگسرا، خبر داد و افزود: برگزاری این ویژه برنامه فرصت مغتنمی برای هم‌افزایی بخش‌های مختلف فرهنگسرا  خواهد بود، چراکه  علاوه بر «بچه‌های فرهنگسرا» و اعضای فعلی باشگاه نوجوانان، سایر مخاطبان، هنرآموزان و فراگیران  رشته های مختلف آموزشی، اعضای کتابخانه‌ها، مخاطبان نگارخانه‌ها، اعضای باشگاه‌های ورزشی، مخاطبان فعالیت‌های کانونی و اردویی و... در این جشن‌ حضور می‌یابند.
مدیر فرهنگی هنری منطقه 16 در پایان گفت: این جشن‌ها با هدف فراهم‌سازی بستری مناسب برای نوجوانان و به منظور کسب تجربه و مهارت افزایی در راستای طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، از ساعت 18تا 20، جمعه ۳۱ شهریور ماه در تماشاخانه مبارک فرهنگسرا‌ی بهمن برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرا‌ی بهمن به نشانی، میدان بهمن، سالن تماشاخانه مبارک، مراجعه کنند.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۴۵۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۲۹     ساعت: ۱۸ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024