صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور
جواد و ساکت فقط برد می‌خواهند

نساجی ۰ - ۰ استقلال

هر دو تیم نساجی و استقلال با نیاز مبرم به کسب امتیاز، به مصاف هم رفته اند تا بتواند به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان بدهند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، برای پایان دادن به وضعیت نه چندان مساعد در جدول رده بندی لیگ برتر و بازگشت به یک روند خوب در فصل جدید، هر دو تیم استقلال و نساجی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به دنبال پیروزی در مسابقه امروز هستند.

ساکت الهامی که پس از شکست مقابل تیم فوتبال چادرملو یزد از سمت خود استعفا داده بود، با مخالفت مدیریت جدید باشگاه و شخص علی خطیر مواجه شد و به سمت خود در این باشگاه بازگشت. او که سابقه زیادی در متوقف کردن استقلال دارد، می‌خواهد که از فرصت به دست آمده و شرایط میزبانی نهایت استفاده را برده و یک بار دیگر مقابل آبی‌های پایتخت به نتیجه لازم دست پیدا کند.

الهامی برای این بازی سه تغییر را نسبت به آخرین بازی در ترکیب تیمش ایجاد داده که مهم‌ترین آن، حضور کوین یامگا از ابتدا در ترکیب اصلی نساجی است. الهامی قصد دارد با استفاده از تجربه و انگیزه بالای یامگا، استقلال را متوقف کرده و مقابل تیم نکونام امتیاز کسب کند.

 

اما در سمت مقابل نیز جواد نکونام قرار دارد. او که روزهای بحرانی را پس از شکست مقابل استقلال خوزستان تجربه کرده بود، با پیروزی مقابل الغرافه قطر به ۱۰ روز کابوس وار پایان داد و حالا برای اینکه تیمش بتواند در جدول رده‌بندی جایگاه خود را بهبود ببخشد، به دنبال پیروزی در این مسابقه خارج از خانه است که البته او کار ساده‌ای پیش رو نخواهد داشت چرا که چند بازیکن مهم تیمش مانند گوستاوو بلانکو و گائل کاکوتا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های نساجی و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته پنجم – بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر ایران 
جمعه: 30/06/1403 ؛ ساعت: 17:15 
ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر /  10 هزار تماشاگر 
گروه داوری: علی صفایی / کمک ها: محمدعلی پورمتقی، یعقوب سخندان؛ داور چهارم: وحید زمانی / داور VAR: سعاد وفاپیشه، کمک داور VAR: میثم حیدری / ناظر: علیرضا یزدانی

ترکیب نساجی:
لوان پولی، امیرمهدی جانملکی، امیرمحمد هوشمند، منصور باقری، کوین یامگا، امیرحسین سام دلیری، مهرداد رضایی، مرصاد سیفی، محمدرضا عباسی (18- سیدمحمدرضا حسینی)، حامد پاکدل و حسین زامهران
سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، دیدیر اندونگ، زبیر نیک نفس، جلال الدین ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی و آرمان رمضانی
سرمربی: جواد نکونام


لحظات حساس:
دقیقه 14: استقلالی ها توسط رامین رضاییان به گل رسیدند اما پیش از آن، کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید ماشاریپوف بالا برده بود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که بازی با VAR برگزار می شود و کمک داور می بایست تا لحظه آخر منتظر مشخص شدن سرنوشت توپ می ماند ولی در اعلام آفساید عجله کرد که با اعتراض شدید استقلالی ها همراه شد.

 

دقیقه 17: ماشاریپوف در محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت محکم او را یوان پولی دفع کرد و در ادامه داور آفساید او را اعلام کرد.
دقیقه 23: ارسال و تند و تیز بازیکنان نساجی به تیر اول به پاکدل رسید که ضربه او در شرایط نامتعادل راهی بیرون شد.

دقیقه 25: شوت کم جان بازیکنان نساجی در محوطه جریمه را حسینی مهار کرد.

دقیقه 26: ارسال پای چپ سیفی به روی دروازه نصیب کوین یامگا شد که شوت محکم و روی پای او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: روی یک ارسال به سمت چپ، کوین یامگا به دلیل شرایط زمین به هم خورد و میلاد زکی پور در موقعیت تک به تک با پولی قرار گرفت که شوت این بازیکن را سنگربان نساجی راهی کرنر کرد.


⭕️ در حاشیه:
* به محض ورود کادرفنی استقلال به درون زمین، آنها نسبت به ارتفاع چمن ورزشگاه معترض بوده و خواستار کوتاه شدن چمن بودند. آبی ها با خط کشی که در دست داشتند، مدعی بودند که ارتفاع چمن هشت سانتی متر است.
* ناظر بازی از مسئولین استادیوم خواست تا چمن ورزشگاه را کوتاه کنند که قائم مقام نساجی ه این موضوع معترض شد و اعلام کرد که نوشه ور (ناظر) پیش از این چمن را تأیید کرده است.

 

* در نهایت کشمکش ها به پایان رسید و چمن ورزشگاه چند سانتی متری کوتاه شد.
* به محض ورود ساکت الهامی به استادیوم، هواداران نساجی اقدام به تشویق محمد عباس زاده کردند.

 

* هواداران استقلال با شعار و تشویق مازندران، به تماشاگران میزبان ادای احترام کردند.
* گوستاوو بلانکو، گائل کاکوتا و علیرضا کوشکی به دلیل مصدومیت، این بازی را از دست دادند و نامشان در لیست تیم حضور ندارد.
* محمد عباس زاده که از سوی ساکت الهامی کنار گذاشته شده بود، در ورزشگاه حاضر شده و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
* قبل از بازی، بازیکنان به شهدای ورزشکار ادای احترام کردند.
* کوین یامگا که چند روز پیش به نساجی پیوست، از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته و بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۴۷۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۳۰     ساعت: ۱۸ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهريور
  • ١٧ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 21 2024