صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
تنهایی شهردار منطقه۸ خبر داد؛

انسداد بزرگراه شهید سلیمانی تا میدان نبوت در روز جهانی بدون خودرو



شهردار منطقه۸ گفت: همزمان با برگزاری جشن بزرگ روز جهانی بدون خودرو در میدان نبوت منطقه۸، مسیر تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ مسدود و مسیرهای جایگزین در دسترس قرار دارد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در زمان اجرای مراسم گرامیداشت روز جهانی بدون خودرو اظهار کرد: طی هماهنگی با پلیس راهور از ساعت ۱۵ تا ۱۸ مسیر بزرگراه شهید سلیمانی تا میدان نبوت مسدود شده و مسیرهای جایگزین تردد وسایل نقلیه شخصی از خیابان مدائن، شهید غیبی و شهید بختیاری به خیابان جانبازان صورت می‌گیرد.

به گفته شهردار منطقه مسیرهای جایگزین تردد خطوط بی‌آرتی پایانه علم و صنعت نیز در مسیر رفت از خیابان دردشت، جانبازان به شهید آیت و مسیر برگشت این خطوط از بزرگراه بسیج، میدان شقایق،خیابان شهیدثانی به شهید آیت میسر می‌باشد.

براساس این گزارش روز شنبه همزمان با روز جهانی بدون خودرو، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با گرامیداشت این روز، برگزاری جشن بزرگ روز بدون خودرو و برپایی غرفه‌های حمل و نقل پاک و سرگرمی را در راستای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی این رویداد در ضلع شمالی میدان نبوت از ساعت ۱۵ برگزار خواهد کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۴۸۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۳۰     ساعت: ۲۱ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهريور
  • ١٧ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 21 2024