صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

توزیع ۵ هزار کلاه ایمنی مقابل مدارس در هفته اول مهر ماه ۱۴۰۳

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نیمی از تصادفات فوتی موتورسواران در بزرگراهها اتفاق می افتد .

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت : به جهت ترغیب و تشویق شهروندان به استفاده از کلاه کاسکت و کاهش تصادفات منجر به فوت موتورسوارن با استفاده و بهره گیری از بخش خصوصی و معاونت حمل و نقل شهرداری تهران تعداد 5 هزار کلاه ایمنی تهیه شده است که به امید خدا در هفته اول مهر ماه بین شهروندان و موتورسواران قانونمد در جلوی مدارس توزیع خواهیم کرد .
سرهنگ موسوی پور گفت : از 18 دی ماه سال گذشته پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ، طرحی را در شهر تهران به مرحله اجرا درآورد که طرح 10 نام داشت . طرح 10 همان ده راهکار ساماندهی تردد موتورسواران در شهر تهران می باشد که در سطح معابر شهر تهران توسط هماکاران بنده در حال انجام است . 
سرهنگ موسوی پور گفت : لازم است بگوییم با اجرای موفق این طرح و مشارکت بسیار خوب شهروندان عزیز ، در 5 ماهه سال 1403 شاهد کاهش 38 درصدی تصادفات منجر به فوت موتورسیکلت سواران در شهر تهران بوده ایم . 
رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود : از میزان تصادفات منجر به فوت موتورسواران در سطح شهر تهران 58 درصد به بزرگراهها باز می گردد که به این معناست که بیش از نیمی از تصادفات فوتی موتورسواران تهرانی در بزرگراهها اتفاق می افتد . 
وی ادامه داد : لازم است موتورسواران عزیز به این نکته توجه داشته باشند که نباید در بزرگراه ها حرکت نمایند و از معابر شهری و خیابان ها را برای ترددهای خود انتخاب نمایند . 
سرهنگ موسوی پور اذعان داشت : بحث استفاده از کلاه ایمنی استاندارد بسیار مهم و حیاتی است و موتورسواران گرامی می بایست قبل از سوار شدن بر این وسیله حتما کلاه ایمنی خود را بر سر بگذارند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۴۸۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۳۰     ساعت: ۲۱ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهريور
  • ١٧ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 21 2024