صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

«ریلیتی» روایت داستانی واقعی با یک لوکیشن

ریلیتی ساخته ساتر براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد یک مامور سابق اطلاعاتی آمریکا به نام ریلیتی وینر است که به دلیل انتشار غیرمجاز اطلاعات دولتی به رسانه‌ها درباره دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ ایالات متحده، به طولانی‌ترین دوران حبس محکوم می‌شود

به گزارش جهانی پرس ، مریم اویسی- اگر ماجرا را پیش از دیدن فیلم ندانید، لحظه به لحظه دیدار بازیگر نقش اول فیلم « سیدنی سویینی » و ماموران اف بی آی تماشایی می شود.
این فیلم با آنکه ضرباهنگ تندی ندارد اما تعلیق کِشنده آن، تماشاگر را تا انتها همراه می کند. سیدنی سویینی توانسته در این فیلم یک تنه بار فضای تکراری و خسته کننده لوکیشن و سوال و جواب های بی سر و ته ابتدایی فیلم را بکشد.
این فیلم ، از آن دسته فیلم هایی است که اگر به هوای تماشای یک فیلم ماجراجویانه و جاسوسی به سمت آن رفته باشید ، کاملا ناامید می شوید.
از طرفی رفتار دوستانه و در عین حال القا کننده فشار و استرس ماموران امنیتی در خلال بازجویی، باعث می شود کل داستان ، و عملیات اعتراف گیری در همان لوکیشن صورت بگیرد.
در جای جای فیلم و بر خی نقطه های حساس که می تواند به نقطه عطف ماجرا تبدیل شود، بیننده انتظار یک رفتار نابهنجار یا تلاش برای گریز باشد اما کاراکتر اصلی در این مورد هم بیننده را ناامید می کند.
«ریلیتی»
فیلمی است که اگر به دنبال یک ماجرای واقعی با تمپوی پایین باشید، می تواند گزینه مناسب تماشا باشد. این فیلم را به راحتی می توانید در کنار بزرگ و کوچک خانه ببینید و واهمه ای از دیدن صحنه های خشن و یا محتوای جنسی نداشته باشید .

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۵۰۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۳۱     ساعت: ۲۲ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱ مهر
  • ١٨ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 22 2024