صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بیش از ۶۰ عنوان دوره آموزشی فصل پائیز درفرهنگسرای سلامت

واحد آموزش فرهنگسرای سلامت ، ۶۰ عنوان کلاس آموزشی، هنری، مهارت زندگی و دوره ویژه کودکان و نوجوانان را برای آموزش فصل پائیز ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای سلامت  واحد آموزش فرهنگسرای سلامت ، به منظور ایجاد فرصت آموزشی برای تمامی شهروندان با برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف هنری، فرهنگی، ورزشی و همچنین هنرهای خانگی و اشتغال‌زا بویژخ برای کودکان و مادران زیر نظر اساتید مجرب و توانمند  میزبان علاقه‌مندان است.
فرهنگسرای سلامت  در پائیز  ۱۴۰۳  کلاس‌های مشاوره، زبان و کامپیوتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای خانگی، صنایع سنتی، هنرهای نمایشی و ادبی، دوره ویژه کودکان و مهارت‌های اجتماعی و سلامت و بهداشت را با حضور اساتید نام آشنای هر حوزه برگزار می‌کند.
آموزش علوم قرآنی یکی از این کلاس‌های آموزشی است که در سطوح مختلف ویژه عموم برگزار می‌شود. هم‌چنین کلاس‌های زبان و فوریت های پزشکی از دیگر دوره‌های آموزشی پرطرفدار است که از سطح مقدماتی تا عالی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.
در کلاس‌های مربوط به هنر موسیقی، آموزش سازهایی نظیر گیتار، تار و سه تار،‌ تنبک، دف، سنتور انجام میشود و کلاس‌های طراحی،‌ نقاشی، خوشنویسی در مجموعه هنرهای تجسمی، دورهای ویژه کودکان نظیر نقاشی، سفال‌گری، خلاقیت، چرتکه، نمایش خلاق، بازیگری کودک، رباتیک ، بازی درمانی و... ، کلاس‌های مهارت اجتماعی نیز با محوریت مشاوره فردی و گروهی و کارگاه‌های روان‌شناسی برگزار می‌شود.
هنرهای خانگی، کلاس‌های قالیبافی، قلاب‌بافی، بافتنی، خیاطی، آشپزی و فینگر فود، شیرینی پزی، دسر عروسک سازی، رزین و ... و در بخش هنرهای نمایشی و ادبی کلاس‌های داستان‌نویسی، بازیگری، فن بیان، شاهنامه‌خوانی، حافظ‌خوانی و ... و در بخش کلاس‌های ورزشی کاراته، ایروبیک و ژیمناستیک و شطرنج برگزار می‌شود.
گفتنی است  این کلاس‌ها برای همه گروه‌های سنی مختلف اعم از کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و سالمندان برنامه‌ریزی شده است. 
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات و شرکت در این نشست می توانند به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند  مراجعه و یا با تلفن 77496139  تماس حاصل نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۷۴۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۱۱     ساعت: ۱۵ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر
  • ٢٨ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Oct 02 2024