صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

نقیب: در مراکز یاورشهر به سلامت جسمانی مددجویان اهمیت ویژه ای داده می شود

آیین اختتامیه دومین جشنواره ورزشی مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با حضور سیدمحمد نقیب مدیرعامل این سازمان، مسعود حق لطفی مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و تنی چند از مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مددجویان این مرکز در این جشنواره در رشته‌هایی چون فوتبال دستی، فوتبال، طناب‌کشی، والیبال، شطرنج، دارت، تنیس روی میز و ... به رقابت پرداختند.
سیدمحمد نقیب مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در این مراسم گفت: مرکز یاورشهر ۹ حدود ۴۰۰۰ نفر ظرفیت جذب و نگهداری آسیب‌دیدگان اجتماعی را دارد و یکی از مراکزی است که الگوی ۹ گام با جدیت بسیار بالایی در آن اجرا می شود.
وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی بین مددجویان نیز در راستای همین الگو و بند سلامت جسمانی است که این مددجویان پس از سم‌زدایی و بازیابی هویت وارد مرحله سلامت جسمانی می شوند تا رفته‌رفته سلامت خود را باز پیدا کنند و در تمام مدت زمانی که این مددجویان در مراکز ما حضور دارند سلامت جسمانی آنها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
نقیب همچنین به مهارت آموزی، کارآفرینی و حرفه‌آموزی تخصصی برای مددجویان در مرکزیاورشهر ۹ اشاره کرد و گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم در رشته‌هایی چون خیاطی، برق سیستم خودرو، تولید قارچ و ... در مرکز یاورشهر ۹ فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم و قصد داریم این واحدهای کارآفرینی را مجهز کرده و در مراکز یاورشهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی توسعه دهیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۷۰۷۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۳۰     ساعت: ۱۳ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024