صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور
رسیدگی به پیام‌های نوماند با حضورآموزشگران مدیریت پسماند منطقه۱۲

ترویج و آموزش فرهنگ تفکیک زباله از مبداء خونه به خونه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۲ تهران از رسیدگی به پیام‌های ثبت شده شهروندان قلب طهران درسامانه نوماند جهت تحویل پسماند‌های خشک جمع‌آوری شده با حضورآموزشگران اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه دوازده خبر داد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ تهران؛ فرزاد هنرور، با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی و تشویقی درجهت تحقق اهداف و سیاست‌های مدیریت پسماند از جمله کاهش حجم زباله‌های شهری، ترویج و اشاعه فرهنگ تفکیک زباله از مبداء و جداسازی و تفکیک انواع پسماند‌های خشک از سایر زباله‌ها، اضافه کرد: امروزه با تدابیر ویژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، امکانات و زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم آمده که نمونه آن راه‌اندازی اپلیکیشن شهرزاد و سامانه نوماند درمناطق بیست و دوگانه شهر تهران است که روز به روز در بین اقشار مختلف جامعه جایگاه مناسبی می‌یابد.
 هنرور، افزود: اکنون به همت اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه۱۲، برنامه‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی، تشویقی و‌خدماتی این حوزه شامل همه گروه‌ها، اقشار و طبقات اجتماعی شده است؛ ازحضورآموزشگران درسرا‌های محلات، میادین میوه و تره‌بار، مساجد، مدارس، ‌ایستگاه‌های مترو، بوستان‌ها، راسته‌های تجاری و بازار‌ها، آموزش‌های خونه به خونه یا پلاک به پلاک دربافت‌های مسکونی تا برگزاری اردو‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی درمرکزآموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران.
 سیدغلامعلی غفوری فرد، رئیس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه۱۲ نیز دراین زمینه افزود: رسیدگی به پیام‌های ثبت شده شهروندان ساکن در قلب طهران با حضورآموزشگران این اداره درسطح نواحی شش‌گانه و محلات آن، مزایای فراوانی دارد؛ اول اینکه ارتباط و تعامل بین خادمان شهر و آحاد جامعه بسط و گسترش می‌یابد، دوم اینکه درسایه این ارتباطات نزدیک با مردم، نقاط ضعف و قوت وکمبود‌ها احصاء و برای رفع آن تلاش می‌گردد.
 غفوری فرد، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی‌که شهروندان ساکن در قلب طهران دراین بازدید‌ها بار‌ها با آموزشگران اداره مدیریت پسماند درمیان گذاشتند این مزیت‌ها بودکه هرکس می‌تواند درسامانه نوماند، روز و زمان دقیق تحویل پسماند‌های خشک را معین کند و همچنین نقل و انتقال وجه نقد و بهای پسماند از روش سنتی به روش سیستمی ارتقاء پیدا کرده و نکته آخر هم این بودکه ارزش و بهای انواع پسماند خشک در این سیستم به روز‌رسانی شده و درهمه مناطق تهران به یک شکل است. اما در زمینه نقاط ضعف نیز، سرعت پایین اینترنت را مطرح نمودندکه‌امیدواریم با تدابیر دولت برطرف گردد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۷۲۹۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۸/۹     ساعت: ۱۵ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۱ آبان
  • ٢٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Nov 01 2024