کد خبر :343970
در این راهپیمایی از ظرفیت های تشکل های دانشجویی استفاده می کنیم
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه ریزی وزارت علوم در این راستا بوده است که دانشجویان علاقمند بتوانند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو اربعین، محمد علی زلفی گل، در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان این که جلساتی از سوی وزارت علوم با دانشگاه ها برگزار شده است تا تدابیری مناسب اتخاذ شود و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که دانشجویان علاقمند بتوانند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند،تصریح کرد :در این در ارتباط ما تاکید داشتیم که از ظرفیت های تشکل های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی در این زمینه استفاده شود.
وی همچنین گفت : از ستاد وزارت علوم نیز تاکنون یک گروه برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی عازم عتبات عالیات شده اند و قرار است طی روزهای آتی کاروان های دیگری نیز اعزام شوند .
این مقام مسوول در وزارت علوم با بیان این که راهپیمایی اربعین حسینی یک حرکت عظیم فرهنگی و مذهبی است و‌حضور پرشور دانشجویان در این زمینه می تواند موثر باشد، اظهار کرد : شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در ارتقا روحیه معنوی دانشجویان در آغاز سال تحصیلی موثر است و ما در حد توان برای شرکت دانشجویان در این راهپیمایی از آنها حمایت می کنیم.