به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، با نمایش عدد صفر روی تابلوی شمارش معکوس این رقابت ۴۸ ساعته تولید محتوای دیبجیتال، با ثبت 50 ایده جدید در حوزه انیمیشن، بازی رایانهای وساخت نرم افزاهای موبایلی و تولید محتوای دیجیتال، تیم ها آثار خود را تحویل داوران داده و به این صورت رقابت ها آغاز می شود.
تشویق این تیم ها و ایجاد انگیزه توسط فرهنگسرای بهمن بین نوجوانان و جوانان مستعد و فعال سازی ظرفیت بسیج آن هم در یک فرصت دو روزه به گونه ای که خود به ایده پردازی و اجرای آن بپردازند و رقابت بین شرکت کنندگان از اهداف برگزاری این رویداد است. برگزیدگان این رویداد بورسیه آموزشی خواهند شد و می توان آینده روشنی برآن متصور شد.
در این دوره از رقابت های تولید محتوای دیجیتالی، از پنجشنبه 13 مهرماه داوران و متخصصان از آغاز در کنار 50 شرکت کننده از بین 13 گروه دانش آموزی، دانش جو حضور داشته و به درستی بر نحوه اجرای مسابقات نظارت می کنند. داوری هر کدام از بخش های مسابقه تا ظهر به اتمام می رسد و نفرات برگزیده در هر بخش تا عصر روز بعد (جمعه 14 مهر ماه)، معرفی می شوند.
گفتنی است، در مراسم اختتامیه به نفرات برگزیده اول تا سوم از بخش «بازی های تلفن همراه»، «نرم افزارهای تلفن همراه» و بخش پویانمایی با اهدای جوایز و لوح یادبود تقدیر خواهد شد.