به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ در سی و دومین نشست کانون عکاسی شفق، به موضوع "پرسنال برندینگ در عکاسی" با حضور استاد امیر نریمانی، سه شنبه 17 بهمن ماه، ساعت 16 در خانه موزه دکتر شریعتی پرداخته می شود.
پرسنال برندینگ (Personal Branding) ترکیبی از مهارتها، تجربه و شخصیتی است که میخواهید با آنها دیده شوید. شما از برندسازی برای متمایز کردن خود از سایر افراد استفاده میکنید. حال اگر این استراتژی را به خوبی پیش ببرید میتوانید برندسازی شخصی را به کسبوکارتان مرتبط کنید.
اگر می خواهید با موضوع پرسنال برندینگ آشنا شوید می توانید در کارگاه عکاسی امیر نریمانی که با مباحثی چون مفهوم “برندسازی شخصی” چیست؟، تاریخچه برندسازی شخصی، برند سازی شخصی برای چه افرادی مفید و ضروری است ؟، برند سازی شخصی برای کارمندان، چطور برند شخصی خودم را بسازم؟، ابعاد برند شخصی، مولفه های موثر بر برند شخصی ، پرسونال برندینگ در شبکه های اجتماعی و هشتگ گذاری عکس می پردازد آموزش ببینید.
امیر نریمانی متولد ۱ مرداد ۱۳۶۰ هنرمند ، عکاس مستند و خبری ، فارق التحصیل دانشکده خبر در رشته عکاسی خبری و روزنامه نگاری شاخه استراتژیک می باشد. فعالیت های ایشان با شرکت در دوره کارگردانی سینما در انجمن سینمای جوانان ۱۳۷۸، سابقه همکاری با گروه نشریات (ابرار، روزنامه اقتصاد پویا، خبرگزاری مهر، خبرگزاری سینا، خبرگزاری ایلنا، مدرس عکس روزنامه وطن امروز)، برگزار کننده ۳ نمایشگاه انفرادی عکس با موضوع زن، زلزله بم( میدان هفت تیر) و فوتبال ، شرکت در ۱۰ نمایشگاه گروهی در تهران، شیراز و فرانسه، مدرس و مترجم عکاسی خبری، مولف کتاب عکس "من رییسجمهور ایرانم"، عضو انجمن عکاسان ایران و عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران داشته است.
علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند به خانه موزه دکتر علی شریعتی خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66945151 تماس بگیرید.