کد خبر :363521
برپایی ۸ کارگاه آموزشی در آخرین روز از هفته اول تیرماه در منطقه ۱۲
به همت مسئولین خانه‌های سلامت در راستای تحقق هدف آگاهی‌رسانی به شهروندان و سبک زندگی سالم، هشت کارگاه آموزشی در سطح منطقه برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی منطقه ۱۲؛ روز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳، کارگاه‌هایی با عناوین زیر در خانه‌های سلامت برگزار شد:
کارگاه آشنایی با بیماری‌های زنان با مشارکت پایگاه سلامت کوثر در خانه سلامت کوثر برگزار گردید.در این کارگاه فهیمه صالحی کارشناس مامایی درباره کیست‌های شایع در زنان و راه‌های شناخت، پیشگیری و درمان آنها آموزش‌های لازم را ارائه دادند.
آموزش آشنایی با خطرات برق گرفتگی ویژه کودکان در خانه سلامت فردوسی با حضور نواصری مسئول خانه دوام و ایمنی برگزار گردید.
کارگاه آموزش سبک زندگی سالم با موضوع چاقی و اضافه وزن در خانه سلامت امامزاده یحیی توسط کارشناس مرکز بهداشت عودلاجان برگزار گردید.
فایزه کر در این کارگاه شیوه های پیشگیری از چاقی و اضافه وزن را مطرح کرده و آسیب‌های وارده از اضافه وزن و تاثیر آن در سبک زندگی روزمره را به تفصیل توضیح داد.
در برنامه چهارشنبه‌ها با افراد دارای معلولیت در خانه سلامت ایران کارگاه آموزشی با عنوان همیاری با افراد دارای معلولیت و دورهمی و خاطره‌گویی ویژه اعضای کانون معلولان و خانواده های دارای افراد دارای معلولیت با شعار برگزار شد.
کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی و پیشگیری از سرطان‌های شایع در زنان در خانه سلامت قیام برگزار گردید.
این برنامه با هدف ارتقاء سطح سواد سلامت بانوان با مشارکت واحد مامایی پایگاه سلامت محله قیام برگزار و در راستای بیماری‌های عفونی و سرطان اطلاعات لازم ارائه شد.
کارگاه زوجین موفق با آموزش مهارت‌های زندگی در محله ایران اجرا گردید.
 به همت خانه سلامت ایران و با مشارکت مرکز بهداشت تقوی کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی با حضور بهمن جعفری روانشناس بالینی در مرکز بهداشت تقوی برگزار شد.
در خانه سلامت هرندی کارگاه آموزشی سلامت روان کودکان برگزار شد.
در این کارگاه با موضوع آشنایی با مهارت‌های اجتماعی سالم و سلامت اجتماعی کودکان آموزش‌های لازم ارائه گردید.
کارگاه آموزشی سلامت روان ویژه پرسنل کلانتری ۱۰۹ بهارستان با حضور یقینی کارشناس برنامه،به همت خانه سلامت فردوسی در کلانتری برگزار گردید. در این کارگاه به نحوه بروز اختلالات روانی و شناخت انواع اختلالات اشاره گردید.