کد خبر :365046
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت پیشگامان موج تلفن همراه (باد صبا)
کمیته امداد و شرکت پیشگامان موج تلفن همراه (باد صبا) با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و فراهم کردن زمینه مشارکت نیکوکاران، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت پیشگامان موج تلفن همراه (باد صبا) با حضور حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و محمدعلی طهرانچی، مدیرعامل مجموعه باد صبا به امضا رسید.

ترویج فرهنگ خیر و احسان و فراهم کردن زمینه مشارکت اقشار مختلف جامعه و نیکوکاران در ارائه کمک‌های مردمی به کمیته امداد، از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

بهره‌گیری از ظرفیت فناوری‌های نوین در جهت تبلیغ و ترویج سنت حسنه نیکوکاری، جذب کمک‌های مردمی در بستر الکترونیک و خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان، از دیگر موضوعات مورد توجه در تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت باد صبا است.

بر این اساس کمیته امداد در برگزاری پویش‌های مردمی و جذب کمک‌ها خیران، از ظرفیت‌های رسانه‌ای مجموعه باد صبا بهره‌گیری خواهد کرد.

در همین چارچوب، مجموعه باد صبا در مواردی همچون جذب صدقه، کمک به ایتام و محسنین، جهیزیه و ازدواج، درمان بیماران، مسکن مددجویان و امور تحصیلی و فرهنگی به یاری کمیته امداد خواهد آمد.