کد خبر :365254
پاسخگویی بیش از ۴ هزار پیام‌های شهروندی منطقه۸ در تیرماه سال جاری
در یک ماه گذشته از مجموع بیش از ۵ هزار پیام دریافتی سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه از شهروندان، ۹۰ درصد پیام‌ها پیگیری و پاسخ داده شده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ براساس گزارش سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه در تیرماه، از مجموع ۵ هزار و ۳۶۱ پیام دریافتی مطالبات شهروندان در سامانه، به ۴ هزار و ۶۳۱ پیام که حدود ۹۰ درصد را شامل می‌شود، پاسخ داده شده و به نتیجه مورد نظر رسیده است.

در میان نواحی سه‌گانه منطقه نیز، ناحیه یک ۱۵۳۷ پیام، ناحیه دو ۱۷۸۸ پیام و ناحیه سه ۲۰۲۱ پیام را در این بازه زمانی دریافت کرده و با پاسخگویی و پیگیری این پیام‌ها با کاهش ۵ درصدی در مجموع نسبت به ماه گذشته عمل کرده است.

نظافت معابر کوچه، آبیاری درختان و لایروبی جوی‌ها جزو سه پیام پرتکرار تیرماه شهروندان در محلات و معابر منطقه عنوان شده و ترکیدگی لوله آبیاری درختان و آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز مسکن دو موضوع مورد درخواست شهروندان در مراتب بعدی اعلام شده است.

براساس این گزارش بیشترین پیام دریافتی شهروندان مربوط به حوزه خدمات شهری و محیط‌زیست بوه است.

همچنین از مجموع کل پیام‌های ارسال شده در این بازه زمانی تعداد ۷۱۶ پیام شهروندان نیاز به اقدام نداشته و تعداد ۹ پیام نیز در حال اجرا و پیگیری می‌باشد.