کد خبر :365690
برگزاری کمیته اجرایی کمک به بهسازی و تجهیز مدارس سال ۱۴۰۳ در منطقه ۱۶
در این جلسه شرح مختصری از جزئیات فعالیت های انجام شده در سطح مدارس در سال ۱۴۰۲ ارائه و در باب مفاد شیوه نامه سال ۱۴۰۳ مواردی ابلاغ نمودند.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ کمیته اجرایی کمک به بهسازی و تجهیز مدارس با حضور شیخ سفلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۶ بعنوان نائب رئیس کمیته، کارگران بعنوان نماینده اداره کل آموزش های شهروندی، عزیزی بعنوان نماینده آموزش و پرورش منطقه و هیئت همراه و همچنین سایر اعضای اصلی کمیته در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه ۱۶ برگزار شد.
در ابتدا شیخ سفلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۶ ضمن خیر مقدم به میهمانان، شرح مختصری از جزئیات فعالیت‌های انجام شده در سطح مدارس در سال ۱۴۰۲ بیان و در باب مفاد شیوه نامه سال ۱۴۰۳ مواردی ابلاغ نمودند.
در ادامه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۶ گفت: پیوند میان شهرداری و آموزش و پرورش در امر آموزش های شهروندی بسیار حائز اهمیت است، از این رو همواره در جهت افزایش همکاری و جلب رضایت طرفین در تلاش هستیم.
وی در ادامه افزود: در این راستا و در جهت پیشبرد اهداف شیوه نامه حمایت از توسعه و تجهیز مدارس ضروری است آموزش و پرورش بر روند اجرای فعالیت های عمرانی، تجهیزاتی و برنامه ای نظارت کامل داشته باشد و ایرادات و کم و کاستی ها را در حین انجام طرح از طرف آموزش و پرورش بیان گردد تا در جهت رفع آن گام برداریم و همچنین امید است در آینده در زمینه اجرای طرح من شهردارم۳ مدارس و دانش آموزان با ظرفیت حداکثری مشارکت نمایند تا تعداد مدارس بیشتری از مزایا و امکانات در اختیار شهرداری برخوردار گردند.
وی همچنین در پایان افزود: به ازای تمامی مدارس منطقه ۱۶ پروژه ترافیکی برای طرح استقبال از مهر تعریف می‌گردد و نیازهای شعاع ۵۰۰ متری اطراف مدارس از نظر چراغ‌های راهنمایی، بلوک ها، سرعت گیرها، شابلون ها، بهسازی و زیباسازی و ... همچون سالهای گذشته در دستور کار قرار می گیرد.
در پایان این جلسه کلیه اعضای کمیته نقطه نظرات خود را ارائه و همچنین ضمن انعقاد تفاهم نامه فی‌مابین آموزش و پرورش منطقه با شهرداری، مقرر گردید آموزش و پرورش نسبت به ارسال لیست مدارس نیازمند با اولویت مدارس مشمول طرح آرمان، شهردار مدرسه، مدارس استثنایی اقدام نمایند.