کد خبر :365859
رفع موانع و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه های توسعه محله ای منطقه ۱۶
با هدف پایش مستمر در اجرای پروژه‌های توسعه محله ای و احداثی معاونت های اجرایی منطقه جلسه کمیته نظارت به ریاست سالاری پور شهردار منطقه و معاونین اجرایی برگزار شد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمدامین سالاری پور توجه معاونین اجرایی منطقه و مدیران ارشد شهری به تسریع در اجرای پروژه هاى توسعه محله‌ای را ضروری خواند و افزود: در شهرداری تهران سهم ویژه‌ای برای پروژه‌های توسعه محله‌ای و کوچک مقیاس اختصاص داده شده که با اجرای این پروژه ها، شرایط بهتری در کیفیت زندگی شهری برای شهروندان فراهم خواهد شد.
 شهردار منطقه ۱۶ با تأکید بر رفع موانع تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه های منطقه اظهار داشت: ۱۴۳ پروژه من شهردارم و توسعه محله ای در نواحی ششگانه منطقه می‌بایست با هماهنگی و هم افزایی معاونت های اجرایی منطقه با نواحی تسریع شود تا طبق زمانبندی و برنامه‌ریزی شاهد بهره‌برداری پروژه‌ها جهت رفاه حال شهروندان باشیم.
سالاری پور در ادامه به تشریح پروژه های توسعه محلی اشاره کرد و افزود: از ۱۴۳ پروژه توسعه محله‌ای ناحیه ۳ در منطقه ۱۶ با ۳۵ پروژه بیشترین پروژه‌های احداثی را در میان نواحی به خود اختصاص داده که می‌بایستی  با برنامه‌ریزی دقیق و پایش های مستمر کلیه معاونت‌ها پروژه‌های خود را بروزرسانی و در موعد مقرر به مرحله بهره برداری برسانند.
سالاری پور افزود: تجهیز و بازسازی سرای محله جوادیه، احداث زورخانه شهید وفایی در ناحیه ۲، احداث بوستان باستانی پور و پیاده روسازی خیابان صابونیان از میثاق تا امیرسرداری از پروژه‌های مهم منطقه هستند که طبق برنامه‌ریزی‌های مستمر و پایش منظم در دستور کار منطقه قرار دارد.