کد خبر :366260
اجرای بیش از ۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه 17
شهردار منطقه 17 با اشاره به عملیات اجرای آسفالت در سطح معابر منطقه، گفت: طی یک ماه گذشته عملیات تراش و روکش آسفالت معابر منطقه با هدف بهسازی و نوسازی، با ۶ هزار و ۷۰ تن آسفالت، انجام شده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به عملیات اجرای آسفالت در سطح معابر سطح منطقه طی ماه گذشته، گفت: عملیات اجرای آسفالت و بهسازی و نوسازی آسفالت معابر و کوچه ها یکی از اقدامات و خدمات مهم معاونت فنی و عمرانی منطقه است که مدیریت شهری نیز بر این مهم، تاکید ویژه ای دارد.
شهردار منطقه 17، تصریح کرد: بر همین اساس و طبق نظرسنجی های کارشناسان معاونت فنی و عمرانی منطقه، معابر و کوچه هایی که نیاز به اجرا و بهسازی و نوسازی و تراش و روکش آسفالت داشتند، مشخص شدند و مطابق با دستورالعمل و برنامه مدون، این عملیات در سطح آنها انجام گرفت.
سیفی اظهار کرد: در همین راستا طی یک ماه اخیر، این عملیات با 560 تن آسفالت در خیابان حسین زاده اجرا شد. همچنین این عملیات در خیابان برخورداری و کوچه منشعب از آن، کوچه امیرالمومنین(ع) با 310 تن آسفالت اجرا شده است.
وی گفت: عملیات فوق در خیابان قفیلی و کوچه کهنی که منشعب از آن است، با 850 تن آسفالت اجرا شده است. این عملیات در خیابان بهرامی منشعب از خوشکردار، خیابان امیری و ندایی منشعب از خیابان سجاد جنوبی با 560 تن آسفالت اجرا شده است.
شهردار منطقه 17، تصریح کرد: عملیات اجرای آسفالت در خیابان پیرمرادی، طاهری، ولی زاده و جهاد منشعب از خیابان زمزم با هزار و 850 تن، روکش آسفالت شده است. خیابان بدخشان کمالی با ۳۵۰ تن آسفالت و خیابان رفیعیان با ۱۳۵۰ تن آسفالت واقع در ناحیه سه نیز عملیات روکش آسفالت انجام شده است.
سیفی خاطرنشان کرد: خیابان یوسفی، محمدی سلوط و رمپ ۹ دی نیز در برنامه تراش و روکش هفته های آتی قرار دارد؛ همچنین معابر و کوچه های دیگری از سطح منطقه که نیاز به مرمت و نوسازی آسفالت دارند، در آینده ای نزدیک و طبق برنامه ریزی مرمت خواهند شد.
انتهای پیام/