کد خبر :366364
برنامه های هفته گردشگری وهفته فرهنگی تهران بررسی شد
نشست بررسی و ارائه برنامه های هفته گردشگری و هفته فرهنگی تهران از سوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ستاد سمن ها با حضور دکتر معدنی پور ، دکتر علوی ، رئیس ستاد گردشگری ، مدیران و کارشناسان سازمان ها و ادارات مورد نظر برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس، در این نشست رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت روز تهران در برنامه های فرهنگی مدیریت شهری،  نسبت به استفاده از شعار «تهران دوست داشتنی» در پویش ها و شعار برنامه های پیش بینی شده تاکید کرد.
همچنین در ادامه رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، برنامه ریزی مناسب جهت آشنایی شهروندان با ظرفیت های گردشگری شهری را در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان مهم دانست و افزود:
سازمان ها و مراکز متولی در راستای آشنایی نسل جوان با جاذبه هاو فرهنگ تهران قدیم باید اهتمام ویژه داشته باشند.
گفتنی است رئیس ستاد گردشگری در این نشست ضمن اعلام برنامه های مورد نظر در هفته گردشگری وتهران با اشاره به هفته گردشگری از تاریخ ۴ مهرماه گزارشی از سر فصل برنامه های پیش بینی شده در این هفته اعلام کرد که شاخص ترین آنها برگزاری جشنواره عکس گروهی «طهران تا تهران»، نقد و بررسی  و نمایش فیلم های حوزه گردشگری، اجرای تورهای روایتگری در محلات تهران و... بود.