کد خبر :366379
همدلی و هم افزایی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی
با حضور کلیه ادارات خدمات رسان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی سطح منطقه، از تلاش‌های شهرداری منطقه۱۶ تقدیر شد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه، نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، معاونین، دستگاه‌های امنیتی، دادستانی، نیروی انتظامی و کلیه ادارات خدمات رسان سطح منطقه در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه برگزار شد.
 شهردار منطقه ۱۶ در این جلسه ضمن اشاره به طرح خوبی که از ابتدای سال جاری در سطح منطقه و کلونی‌های آسیب خیز از جمله بوستان‌های میثاق و بعثت در راستای ساماندهی معتادین متجاهر، کارتن خواب‌ها، متکدیان و ... اجرا شد، منطقه از وضعیت قرمز به سفید تبدیل شده است که نشان دهنده پیشرفت در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود شرایط زندگی در این منطقه است.
سالاری پور در ادامه این جلسه درخصوص وضعیت پلاک قرمزها افزود: پلاک قرمزهای شهرداری منطقه ۱۶ می‌بایست با همراهی و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و قضایی نسبت به معرفی و تعیین تکلیف این وضعیت اقدام نمایند تا بتوانیم در راستای بهبود این وضعیت، آسیب‌های اجتماعی منطقه را به خوبی کنترل کنیم.
در ادامه این جلسه نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ضمن تقدیر از تبدیل وضعیت منطقه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اذعان داشت: با همکاری و همدلی صورت گرفته در این منطقه که نهادهای قضایی و پلیس هماهنگی بسیار خوبی با مدیریت شهری منطقه ایجاد کرده‌اند، امیدوارم این هم افزایی استمرار داشته و این روند همواره برای شهروندان منطقه ۱۶ تثبیت شود.
در پایان این جلسه نیز نماینده دادستانی ناحیه ۱۶ بعثت ضمن اعلام آمادگی بر همراهی دادستانی به عنوان ضابط قضایی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی از مدیریت شهری منطقه خواستار شد تا نسبت به پیگیری فعالیت های کاهش آسیب در حوزه قضایی همراهی بیشتری داشته باشند.