کد خبر :366500
جشنواره‌ها فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری هستند
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره ملی انگور با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تولیدات باغی شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 30 شهریور ماه 1403 در نخستین جشنواره ملی انگور گفت: این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌های متنوع شهرستان مشگین‌شهر به ویژه در حوزه گردشگری و محصولات باغی برگزار شد.
 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری هستند و علاوه بر موضوع اصلی هر جشنواره که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌ها است سایر ظرفیت‌ها نیز در این رویدادها به علاقمندان معرفی می‌شود.
او تاکید کرد: نخستین جشنواره ملی انگور با حضور شرکت‌کنندگان و باغ‌دارانی از استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی و فارس برگزار شد که شاهد استقبال گسترده مردمی به ویژه گردشگران حاضر در استان از این جشنواره بودیم.
محمدی ادیب ادامه داد: شهرستان مشگین‌شهر علاوه بر محصولات باغی در حوزه جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و انسان‌ساخت از ظرفیت‌های منحصر به فردی برخوردار است که در سال‌های اخیر مورد توجه گردشگران بوده و شاهد توسعه روز افزون صنعت گردشگری در این شهرستان هستیم.