کد خبر :366956
بزرگداشت هادی خانیکی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود
آیین تجلیل و بزرگداشت هادی خانیکی عصر جمعه ۲۷ مهرماه به همت کانون ادبی زمستان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران و به نقل از سجاد عزیزی آرام مدیر کانون ادبی زمستان، بیست و نهمین ماه‌نشست «درآستانه» که عصر جمعه ۲۷ مهر ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارسباران با حمایت هومیران برگزار می‌شود، به بزرگداشت هادی خانیکی به پاس یک عمر فعالیت مستمر و اثربخش در حوزه ارتباطات و رسانه اختصاص دارد.

هادی خانیکی از اعضای هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و از اساتید دانشگاه تهران است. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، هیأت منصفه مطبوعات، شورای مرکزی جهاد دانشگاهی و مدیریت موسسه بین‌المللی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها اشاره کرد.

همچنین در این نشست با اجرای سجاد عزیزی آرام، شاعران، ترانه‌سرایان و خوانندگان به ارائه آثار و رقابت برای انتخاب اثر برتر خواهند پرداخت.

چهره‌های مطرح شعر، موسیقی و رسانه از جمله سید محمد بهشتی، سید غلامرضا کاظمی دینان، مهدی یغمایی، محمدرضا چراغعلی، سیامک عباسی، امیر پیرنهان، سید حسین متولیان، داوود رحمت‌اللهی و جمعی از اصحاب رسانه در آیین نکوداشت هادی خانیکی حضور خواهند داشت.

کانون ادبی زمستان یک انجمن مردمی است که از سال ۱۳۸۴ به طور مداوم فعالیت های هنری خود را اجرا کرده و تا کنون بیش از ۲۰۰۰ نشست ادبی و هنری در کارنامه خود دارد. از میان می‌توان به بیش از هشتاد عنوان مراسم تجلیل و بزرگداشت اشاره کرد. همچنین کشف، پرورش و معرفی استعدادهای جوان در حوزه شعر، ترانه و موسیقی از دیگر اهداف این کانون است.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.