کد خبر :366970
به فکر جزایر سه گانه باشید
کارشناس مسائل بین الملل با عرض تسلیت بمناسبت شهادت سردار رشید اسلام نیلفروشان و تمامی شهدا مقاومت گفت: انشالله خون پاک این عزیزان باعث هر چه تنومندتر شدن درخت مقدس مقاومت شده و پیروزی مقاومت را تضمین خواهد کرد.

به گزارش جهانی پرس، علیرضا خزلی - افزود: مطلبی که چند روز است ذهن و فکر مرا مشغول کرده و خیلی خزنده پیشروی میکند مربوط به جزایر سه گانه ایران عزیز در خلیج فارس است. کشور تازه به دوران رسیده امارات مانند ادوار گذشته و امیران کشورهای عربی خیلج فارس در پایان اجلاس سران کشور های عرب خلیج فارس و در بیانیه پایانی اعاده های قبلی خود را در مورد جزایر سه گانه تکرار کرده. اما این اواخر کشورهای دوست ایران که تا چند سال پیش در این  مورد اصلا نظری نمی دادند و یا کلا سکوت اختیار میکردند به صورت آرام و چراغ خاموش وارد بازی شدند، چرا؟!
سال گذشته البته بعداز امضاء بلینکن آمریکایی پای این بیانیه ایی تکراری، بایدن نیز سم خود را پای این کاغذ زد و در پی آن تایید، چندی بعد نوبت چین! و روسیه! آمد.
و حالا ایران عزیز باید سریع وارد عمل شود و ابتکار عمل را بدست بگیرد. ما در خط مقدم جنگ با اسرائیل هستیم و تقریبا تمام حواسمان به تقویت روحی و روانی و مادی جبهه مقاومت است ولی نباید از نقشه آینده دشمن غافل باشیم چرا که امکان تنظیم شکایت در دیوان کیفری بین المللی لاهه وجود دارد . امروز سران کشورهای اتحادیه اروپا جلسه مشترکی با همپالکی های خود در کشورهای حوزه خلیج فارس دارند ، بدون شک در فکر شیطانی آنان در آینده چنین برمیاید که این اعاده کذب بر جزایر سه گانه مهره تایید اتحادیه اروپا را به خود ببیند و با توجه به دادگاه پوشالی لاهه که گاها زورش از یک دفترخانه اسناد رسمی در حقاق حق نیز کمتر است گرفتار یک تنش روحی و روانی در منطقه شویم. یادآور میشوم مقام معظم رهبری چندی پیش تاکید داشتند بر استفاده از این جزایر و آبادانی آنها و اینکه باید در این قسمت از خاک ایران جان عزیز نیز مانند دیگر شهر ها زندگی جاری شود. نمیدانم تا چه حد این نکته سنجی مورد نظر مسئولان وقت قرار گرفت ولی هر چه هست دستور همان است و باید عملی گردد.
نیاز به یادآوری مجدد نیست که ایجاد یک تنش ساختگی میتواند پای نیروهای خارجی را به منطقه باز کرده و آرامش خلیج فارس را بهم زده و باقی ماجرادر بهترین لحظه تاریخی قرار داریم از این نظر که جعبه مقاومت در قویترین و البته حساس ترین موقعیت نظامی خود قرار دارد یعنی طی این چند دهه از۱۴ مه ۱۹۴۸ که از تولد نامبارک اسرائیل میگذرد تا این لحظه همیشه این فرقه صهیونیسم بوده که دست برتر را در جنگ ها با اعراب  داشته اما در این مقطع این ما هستیم که ناجی امت مسلمان و اسلام ناب محمدی هستیم و این اصلا به مذاق کشورهای به ظاهر مسلمان و البته کم خرد خوش نیامده و دیگر کشورها نیز از این بی خردی میخواهند استفاده کنند . بر اساتید دانشگاه ها و افراد آگاه بر مسائل سیاسی و تاریخی است که از همینکه در پیگیری و جمع آوری مدارک تاریخی از سراسر دنیا همت بگمارند و تمام مدارک را طبقه بندی کرده و کوچکترین مدرک را نیز ضبط و ثبت کنند متذکر میشود که این مدراک و مستندات با توجه به مکار بودن دشمنان، میتواند ناگهان ناپدید شود و یا جعل شود و دیگر هیچ...
امکان راه اندازی این پروژه از سوی دشمنان بسیار قوی میباشد. پس اینک بفکر خنثی کردن این توهم باشیم.