کد خبر :367084
ابراز تمایل پادشاه بحرین برای حضور در ایران


آقای عراقچی ضمن ابراز رضایت از دیدار با پادشاه بحرین، از ضرورت تلاش‌های جدی کشور‌های منطقه برای توقف جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی گفت و خواستار توسعه روابط دو کشور شد.

 به گزارش­ جهانی پرس از سرویس بین الملل صدا و سیما از منامه، آقای عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان دوشنبه شب با استقبال آقای عبد اللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین وارد شهر منامه پایتخت این کشور شد.

آقای عراقچی در اولین دیدار خود در بحرین به کاخ پادشاهی بحرین رفت و مورد استقبال آقای حمد بن عیسی بن سلمان آل خلیفه پاشاه بحرین قرار گرفت. 

 

حمد بن عیسی بن سلمان آل خلیفه در این دیدار ابتدا به خاطره خوب از سفر به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری پرداخت و ابراز امیدواری کرد که باز هم در تهران حاضر شود. 

پادشاه بحرین در ادامه به تاکید منامه بر توقف هر گونه جنگ و تجاوز در منطقه پرداخت و گفت: بحرین به دنبال زندگی عزتمندانه برای تمام مردم منطقه است. 

آقای عراقچی هم در این دیدار ضمن ابراز رضایت از دیدار با پادشاه بحرین، از لزوم تلاش‌های جدی کشور‌های منطقه برای توقف جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی گفت و خواستار توسعه روابط دو کشور شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار همچنین ابراز امیدواری کرد که به زودی از پادشاه بحرین در تهران استقبال کند.