واکاوی «جام جم» از رویکرد صداوسیما در برنامه سازی
تلویزیون ذائقه ساز یا پیرو مخاطب؟
قسمت دوم برنامه «جام جم» با حضور حسین انتظامی به بحث درباره سرگرمی سازی و تولید محتوا در رسانه هایی مثل تلویزیون می پردازد.
به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سیما «جام جم» با رویکردی نقادانه به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سید احمد موسوی صمدی هر دوشنبه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
این برنامه در قسمت های قبل به موضوع سلبریتی ها پرداخت که با حضور محمدصادق کوشکی در قسمت اول و ابراهیم داروغه زاده در قسمت دوم موضوعات بحث برانگیزی را برای اولین بار روی آنتن رسانه ملی مطرح کرد.
قسمت سوم این برنامه امشب دوشنبه 20 شهریور ماه با حضور حسین انتظامی به پخش می رسد و در این قسمت به ذائقه سازی برای مخاطبان می پردازد. اینکه تلویزیون در این سال ها برای تولیدات محتوایی و برنامه سازی های سرگرم کننده و سریال ها پیرو ذائقه مخاطب بوده است یا برای او ذائقه سازی کرده است.
حسین انتظامی از مدیران رسانه ای است که سال ها در حوزه مطبوعات فعالیت داشته است. از آخرین مسئولیت های او در سینما می توان به ریاست سازمان سینمایی دولت قبل اشاره کرد.
این برنامه که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد در قسمت های ابتدایی با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده نقد و بررسی می کند.
برنامه «جام جم» محصول مرکز سیمرغ هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳ به صورت زنده روی انتن شبکه یک میرود.
ویدئوهای منتخب این برنامه از هر قسمت در صفحه مجازی برنامه به آدرس jamejam_irib@ قابل دسترسی است.