صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانکداری هوشمند

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: “تجربه مشتری” اصلی­ ترین محور برای طراحی محصول و ارایه خدمات به مشتریان در بانکداری هوشمند است.

به گزارش جهانی پرس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، دکتر افشین خانی در نشست تخصصی “تجربه مشتری و بانکداری هوشمند” دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام­ های پرداخت افزود: یکی از اصلی­ ترین چالش­ ها در حوزه بانکداری و مطالبه مشتریان از بانک­ها این است که خدمات با نیازهای مشتری هم خوانی ندارد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه بانک ها در اتاق­ های خود محصول را طراحی می کنند و سوالی از مشتریان نمی پرسند، تصریح کرد: خروجی تمام اقدامات ما برای مشتری است لذا باید به این سوال پاسخ دهیم که خدمات بانک برای او و شرکتش چه منافع و زنجیره ارزشی را خلق می کند؟ وقتی به این سوال پاسخ دهیم حرکت به سمت بانکداری هوشمند را آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: امروز در بانک ها سیستم ­های زنجیره­ای مختلف و متفاوتی داریم که نمی توانیم آنها را کنار بگذاریم این سیستم­ ها باید امنیت اطلاعات مشتریان ما را حفظ کنند و این مطالبه مشتریان برای حفظ حریم خصوصی آنان است.

گفتنی است که در ابتدای این نشست سه مقاله دیگر با عناوین «سامانه هوشمند بازاریابی تقویتی در بانک ها» توسط دکتر افشین خانی و محمدحسین هاشمی نژاد و «تجربه مشتری در بانکداری هوشمند» توسط شهریار عزیزی و «بهبود تجربه مشتری در صنعت بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی» توسط علیرضا منصوری ارایه شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۱۰۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۶     ساعت: ۱۹ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۳ آذر
  • ٢١ جمادي الاولي ١٤٤٦
  • Nov 23 2024