صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تقدیر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی از یکصد کودک سادات کار و خیابان در جشن غدیر خُم

سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در آستانه فرا رسیدن عید مبارک غدیرخُم از یکصد کودک سادات کار و خیابان مراکز پویاشهر تقدیر کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مراسم جشن غدیر خم یکصد کودک سادات کار و خیابان مراکز پویاشهر با حضور سید محمد نقیب مدیرعامل سازمان و معاونین و رؤسای ادارات در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم کودکان سادات مراکز پویاشهر اقدام به تلاوت قرآن مجید و شعرخوانی از ائمه اطهار کردند و گروه سرود " نسیم قدر" با خواندن شعرهای ویژه عید غدیر خم فضای مراسم را عطرآگین کرد.
سید محمد نقیب مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی نیز با حضور در این مراسم با کودکان به گپ و گفت پرداخت و بر اهمیت برگزاری جشن اعیاد قربان و غدیر تأکید کرد.
گفتنی است در پایان مراسم تقدیر از کودکان سادات کار و خیابان مراکز پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی نیز گروه نمایش عروسکی " آبنباتی ها " با حضور در میان کودکان، فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر خم را به سبک کودکانه گرامی داشتند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۵۰۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۵     ساعت: ۱۰ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۸ مهر
  • ٢٥ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 29 2024