صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ثبت نام دوره های ترم تابستان فرهنگسرای انقلاب اسلامی ادامه دارد

ثبت نام کلاس های آموزشی فرهنگسرای انقلاب اسلامی با بیش از ۴۰ دوره آموزشی متنوع در ترم تابستان ادامه دارد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، ثبت نام دوره های آموزشی این مرکز با بیش از 40رشته آموزشی برای سنین مختلف آغاز شده است و علاقمندان می توانند در دوره های متنوع در عرصه های قرآنی و علمی، تحصیلی، ادبی-هنری، ورزش،  مهارت های زندگی و دوره های کودک و نوجوان شرکت کنند.
در دوره های قرآنی و علمی مجموعه آموزش های علوم قرآنی، رایانه: مهارت های هفتگانه و اینترنت، فتوشاپ و تدوین، زبان های انگلیسی و اسپانیایی، تقویتی درسی، پزشکی شامل: دوره های فوریت های پزشکی و طب سنتی ارائه می شود. گروه آفرینش های خانگی شامل: دوره های سفره آرایی، شمع سازی، پتینه، ژله تصویری و تزریقی، سرمه دوزی و ... است،  هنرهای سنتی از جمله قالی بافی، گلیم بافی، دوخت کیف چرمی، معرق و... است و هنرهای تجسمی مانند دوره طراحی سیاه قلم، نقاشی رنگ و روغن، خوشنویسی، عکاسی با موبایل و... آموزش داده می شود.
در گروه ورزشی و مهارت های اجتماعی هم رشته های ورزشی از جمله ایروبیک، پیلاتس و حرکات اصلاحی، اسکیت، ژیمناستیک، شطرنج، دفاع شخصی، تکواندو، کونگ فو، تکواندو، تیراندازی با تیر و کمان و تفنگ بادی ارائه می شوند. دوره های مشاوره خانواده، مشاوره کودک و فرزندپروری هم از کلاس های دوره مهارت های اجتماعی به شمار می رود.
 کودکان و نوجوانان نیز علاوه بر دوره های علمی و تحصیلی می توانند در دوره های نقاشی، سفال، زبان، ارف کودکان، دفاع شخصی کودکان و کلاس های تقویتی ریاضی، ریاضی با چرتکه و رباتیک ثبت نام کنند.
لازم به ذکر است،  خانه کودک فرهنگسرای انقلاب اسلامی با مجموعه کارگاه های مختلف و کلاس هایی با کتب آموزشی درگروه های سنی 4 تا 6 ساله ثبت نام می کند. واحد آموزش فرهنگسرای انقلاب اسلامی در روزهای کاری از ساعت 8 صبح تا 8 شب فعال است.
علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این دوره ها می توانند به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، ابتدای کمیل شرقی، فرهنگسرای انقلاب اسلامی مراجعه کنند یا با شماره های 55408669 و 55415695 تماس بگیرند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۶۳۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۱۲     ساعت: ۱۵ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
  • ١٥ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 19 2024