صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

نوجوان ایرانی در جایگاه ریاست جمهوری، سوژه جدید نشست «بچه‌های رستا»

بیست و یکمین نشست «بچه‌های رستا» سراغ اولویت‌های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران رفته و نیم‌نگاهی به انتخابات اخیر دارد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، جدیدترین نشست از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ برگزار می‌شود.
این جلسه حال و هوای انتخاباتی داشته و با شعار «اگر شما رئیس جمهور بودید ...» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود. محور اصلی این ویژه برنامه، گفت‌وگوی نوجوانان درباره انتخابات و اولویت‌های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران است.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شرایطی برگزار شد که بخش مهمی از شرکت‌کنندگان در آن جوانان و رای اولی‌ها بودند. انتظارات و خواسته‌های آنان از رییس جمهور منتخب موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
دختران نوجوان فعال فرهنگی مسجد امام حسین (ع) منطقه ۸ شهرداری، مهمان اصلی این ویژه برنامه هستند و در گفت‌وگویی دوستانه درباره موضوع مذکور صحبت می‌کنند.
براساس این گزارش، بیست و یکمین نشست «بچه‌های رستا» روز دوشنبه ۱۸ تیرماه از ساعت ۱۶ در مسجد امام حسین (ع) واقع در نارمک، انتهای خیابان گلستان، داخل ۴۶ متری ثانی برگزار می‌شود. تلفن تماس:77841376

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۷۲۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۱۷     ساعت: ۱۳ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024