صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

فرمانداری تهران پیگیر مقاوم سازی بیمارستان‌های ناایمن

معاون عمرانی فرماندار تهران گفت: بیمارستان‌های رسول اکرم، فیاض‌بخش و فیروزآبادی ایمن سازی و مقاوم سازی را آغاز کردند.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، معاون عمرانی فرماندار تهران گفت: برابر قانون، ارزیابی ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه به ویژه مراکز بهداشتی و درمانی، آموزشی باید در سراسر کشور انجام شود، بر این اساس تفاهم‌نامه‌ای و قرارداد‌هایی برای ارزیابی ۳۴۰۰ ساختمان آغاز شد. 

سعید بشیری تاکید کرد: ایمنی ۱۵۰ بیمارستان و مرکز درمانی شامل مباحث ایمنی حریق، سازه و تأسیسات هم آغاز شد و پیرو ارزیابی‌ها برخی ساختمان‌های ناایمن مهروموم شدند و با مالکان برخی از این ساختمان‌ها برخورد قانونی شد.

معاون فرماندار تهران افزود: تاکنون بیمارستان‌های رسول اکرم، فیاض‌بخش و فیروزآبادی، ایمن سازی و مقاوم سازی را آغاز کردند، البته کار بزرگیست و باید هرچه سریعتر به پیش برود و ایمن سازی و مقاوم سازی این بیمارستان‌ها انجام شود وفرمانداری تهران نیز پیگیر این موضوع خواهد بود. 

سعید بشیری همچنین از مکاتبه فرمانداری تهران با اداره استاندارد برای ایمنی شهربازی‌ها و لزوم ورود دستگاه قضا به این موضوع خبر داد و گفت: درخصوص ارزیابی ایمنی شهربازی‌ها در تهران، فرمانداری مکاتباتی با اداره کل استاندارد داشته و مواردی را این اداره کل به فرمانداری منعکس کرده و پیگیری ایمنی شهربازی‌ها به عنوان تکلیف قانونی انجام شده است، به طوریکه تذکراتی به این مجموعه‌ها داده شده است.

معاون فرماندار تهران گفت: کمک دستگاه قضا در این موارد می‌تواند بسیار موثر باشد و مواردی که از طریق ما، شهرداری و مجموعه آتش نشانی مطرح می‌شود می‌تواند به دستگاه قضا نیز منعکس شود تا برخورد‌های قانونی صورت بگیرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۴۹۶۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۴/۳۱     ساعت: ۱۰ : ۱۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
  • ١٤ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 18 2024