صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دستاوردی خاص در حوزه ی هاب صادرات نوین

تحــول آفرینــی در ارائــه کالاهـای صادراتــی بــا بهـره منــدی از شیوه هـای علمـی در عرصـه های بین المللـی در چهارچوب معاهدات بلاکچینی.

به گزارش جهانی پرس، مهندس فاضل شیرکوند، کارآفرین برتر کشور در حوزه NFT برای اولین بار به ثبت اولین تابلوفرش دست بافت ابریشم کشور با نام ( مهر مادری ) و بیوگرافی سازی برای هنر ناب ایرانی و معرفی هنرمندان خلاق کشورمان در عرصه بین المللی نمود. این متد جدید ارائه و فروش محصول که در ویترین های بین المللی حاصل می گردد منطبق بر داد و ستدهای حکمرانی نوین اقتصاد جهانی است. بدین ترتیب چندین مقوله ی مهم در صادرات غیر نفتی در کشور می تواند صورت بپذیرد که در مطالب ذیل به توضیح دقیق آن خواهیم پرداخت.
ایشان بیان کرد: حوزه هاب صادرات نوین ابتدا هنر ناب هنرمندان ایرانی را در عرصه بین المللی در معرض نمایش خواهد گذاشت که این مصداق بارز حمایت از تولیدات هنرمندان ما است، بالاخص در زمینه تولیدات صنایع دستی. بیوگرافی سازی و مستند سازی کالاها از دستاوردهای مهم اپلیکیشن های NFT است که ارزش افزوده ی بسیار خوبی را برای کالای ما پدید می آورد.
اهتمام به تولید هدفمند از جمله ی اهداف مهم ما در ورود به این عرصه بوده است ، چرا که در تولید سلیقه ای شما تمامی ابزارآلات ، نیروی انسانی و هزینه ها را به کار می بندید اما در نهایت جهت جذب مشتری باید تلاش نمائید که آیا کالای تولید شده ی شما را بپسندد یا خیر، فلذا مجبور می شوید به خواسته های مشتری و قیمت وی رضایت دهید چه بسا امکان این هست زیر قیمت یا با سودی اندک فرایند فروش صورت بپذیرد، اما ما در تولید هدفمند یک مجموعه کامل (کالکشن) از تصاویر کالاهای مد نظر خودمان که قرار است تولید بنمائیم را در ویترین جهانی ارائه می دهیم و خریدار در آنجا به ثبت سفارش می پردازد و گروه تولیدی را قبل از شروع به کار توجیه می نماید که در وضع موجود چه تغییراتی لازم است صورت بپذیرد و نرخ کالا را نیز شما از قبل تعیین نموده اید و دیگر در ثبت سفارش نهایی تخفیفی صورت نخواهد گرفت. حضور در اپلیکیشن های جهانی خود مهر تایید بر حسن انجام معاملات است.
مهندس شیرکوند افزود: جهت صادرات نوین می بایست ابزارهای لازم جهانی را شناخت و آنرا به تجار ایرانی و هنرمندان ایرانی آموزش داد. آموزشی صحیح و هدفمند که برای آینده ایران اسلامی در سیستم بین الملل (تجار دیجیتالی ) را تربیت نماید و بتوانیم به زودی جاده ابریشم دیجیتال ایران را پایه گذاری نمائیم. این امر مهم باعث می شود بتوانیم مدیریت صحیحی بر صادرات غیر نفتی داشته باشیم که از فرموده ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در سنوات اخیر است. امیدوارم که با حمایت های دولت محترم از بخش خصوصی همچون دیگر کشورهای توسعه یافته جهان بتوانیم در عرصه های نوین تجارت جهانی وارد شویم.
کلید واژه ها و اهداف: حمایت از هنرمند ایرانی، ارائه هنر ناب و فرهنگ غنی ایران، انحصاری نمودن تولیدات ، تولید هدفمند ، نه به تولید سلیقه ای ، هموار نمودن بستر صادرات غیر نفتی ، تخصصی نمودن صادرات نوین ، احیاء جاده ابریشم اما دیجیتالی ، تربیت تاجر دیجیتالی ، مبادلات بر پایه رمزارزها و ایمنی در داد و ستد نوین.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۱۶۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۷     ساعت: ۱۱ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024