صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
نقیب:

برپایی دسته عزاداری کودکان مدارس پویاشهر از مسجد دانشگاه شریف تا میدان آزادی

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: دسته عزاداری کودکان کار و خیابان مدارس پویاشهر به مناسبت ایام عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، برای اولین بار در کل کشور راه اندازی می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سید محمد نقیب گفت: بیش از ۵۰۰ کودک از مدارس پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران قرار است چهارشنبه این هفته در قالب یک مراسم ویژه به عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش بپردازند.
وی افزود: این مراسم برای اولین بار در کشور برگزار می شود و طی آن این کودکان به صورت دسته مسیر مسجد دانشگاه صنعتی شریف تا میدان آزادی را طی کرده و به عزاداری می پردازند و به خیمه یاری ملحق می شوند.
سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۱۹.۳۰ تا ۲۲ برگزار می شود اذعان داشت: این کودکان پس از وارد شدن به میدان آزادی، به عزاداری و سینه زنی خواهند پرداخت.
نقیب تاکید کرد: سال گذشته نیز دسته عزاداری فرزندان ایران با حضور کودکان کار و خیابان مدارس پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد و مراسم امسال نیز با شکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد گردید.

وی به برگزاری خیمه یاری همزمان با برگزاری دومین سوگواره آئینی شهر تهران (محرم شهر) در میدان آزادی اشاره کرد و افزود: برنامه خیمه یاری بیش از ۱۵ شب در میدان آزادی برگزار می شود که طی آن  فعالیت هایی مثل پویش نذر یاری ( آزادسازی زنان زندانی جرایم غیر عمد)، اهدای اسباب بازی به کودکان مظلوم غزه و برپایی برنامه چلچراغ آرزوها (برآورده کردن آرزوی کودکان کار و خیابان )توسط خیرین، گروه های جهادی، شهروندان و ... برگزار خواهد شد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۱۹۲
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۸     ساعت: ۱۴ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
  • ١٥ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 19 2024