صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

امضای صورتجلسه همکاری مشترک با دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران

صورتجلسه همکاری مشترک نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران و دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران با حضور “محمدجواد خسروی پور” رئیس نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران و “علی اصغر پور عزت” رئیس این دانشکده و مدیران و معاونین نهاد امضا شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران، “خسروی پور”: این صورتجلسه همکاری مشترک در راستای اتخاذ سیاست ها، تدوین، تصویب و اجرای برنامه هایی در راستای هم افزایی و تقویت حضور جامعه دانشگاهی در یاری به تصمیم سازی در حیطه وظایف نهاد و بسترسازی مشارکت تشکل یافته دانشگاهیان با این مجموعه تنظیم شده است.
این تفاهم نامه، برنامه ریزی و هماهنگی در جهت همکاری شبکه ای و تخصصی جامعه دانشگاهی در برنامه ریزی توسعه شهری تهران، ایجاد زیرساخت های لازم به منظور توسعه فرهنگ مشارکت هدفمند و سیستمی دانشگاهیان در فرآیند راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران است.
همچنین تشکیل کمیته مشترک به منظور برنامه ریزی، سیاست گذاری و نظارت در راستای محقق کردن اهداف، تسهیل و زمینه سازی انجام تعهدات طرفین از جمله اهم اهداف این صورتجلسه همکاری مشترک است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۴۸۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲۰     ساعت: ۱۸ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024