صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هدیه «فرش قرمز» رادیو صبا به زوج های جوان

علیرضا یونچی کارآفرین و فعال اقتصادی در برنامه «فرش قرمز» رادیو صبا تخفیف ویژه خرید کالای اساسی را به عنوان هدیه ازدواج برای زوج های جوان اعلام کرد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو صبا، «فرش قرمز» عنوان یکی از برنامه‌های این شبکه رادیویی است که آخر هفته میزبان نخبگان جوان کشور می‌شود و مخاطبان را با چالش‌های زندگی آنها بیشتر آشنا می‌کند.

این برنامه جمعه  گذشته ۲۶ مرداد میزبان یک نخبه و کارآفرین ایرانی شد که به سن و سال جوان نبود، ولی امید به زندگی و انرژی این کارآفرین هم تراز با بسیاری از نخبگان جوان بود.

«فرش قرمز» شب گذشته میزبان علیرضا یونچی کارآفرین، فعال اقتصادی، مدرس و داور برنامه تلویزیونی «میدون» بود.

«یونچی» این گفتگو را با سلامی پر انرژی شروع کرد و بیان کرد ،زمانی که وارد یک جمع می‌شویم و سلام می‌کنیم به این معنی است که ما با یک حامی بزرگ آمده‌ایم و به امید خدا وارد جمع می‌شویم.

سلام کردن نشانه ادب و معرفت است و بر هر مخاطبی واجب است که جواب سلام را بدهد.

وی در این برنامه از راز موفقیت خود گفت: ارتباط با جوانان، سحرخیزی، مطالعه روزانه، نوآوری و انجام کار جدید را از عوامل موفقیت خود دانست و به مخاطبان توصیه کرد سحرخیز باشند و جویای علم باشند و مراقب جمع خانوادگی و رفقای خود باشند که این باعث شادی فردی و جمعی می شود.
یونچی به عنوان فعال اقتصادی از خاطرات کودکی خود در بازار یاد کرد و گفت: در زمان کودکی ما رسم بود که هر کس مخارج خودش را خودش تامین کند از کودکی با اینکه فرزند یک بازاری بودم، کار می کردم پدر فرش فروش بود و اولین کارآموزی را پیش یک نقاش ساختمان دیدم و بعد نجاری را تجربه کردم.

این کارآفرینه فعال ایرانی در برنامه «فرش قرمز» اصول اولیه کسب و کار را به مخاطبان یادآوری کرد و مخاطبان را به یادگیری کارهای جدید و شروع یک حرفه و ثبت یک نام برای کسب و کار خود تشویق کرد.

علیرضا یونچی که علاوه بر کارآفرینی و فعالیت اقتصادی در انجام امور خیر پیش قدم است در برنامه «فرش قرمز» با تخفیف خرید کالای اساسی زندگی برای زوج‌های جوان، جوانان را تشویق به ازدواج کرد.

یونچی در این برنامه اعلام کرد، جوانانی که تا پایان مهر۱۴۰۳ ازدواج کنند می‌توانند با ارائه سند ازدواج از تخفیف ویژه برای خرید موتور سیکلت برخوردار شود و با ارائه سند ازدواج به صورت اقساطی و بدون بهره اقدام به خرید موتور سیکلت کند.

تخفیف ویژه در خرید ارزاق و لوازم خانگی هدیه دیگری بود از طرف این کارآفرین به زوج‌های جوان بود.

یونچی در این برنامه با امید و انرژی بسیار از موفقیت‌های ایران و ایرانی‌ها در عرصه بین الملل یاد کرد و ایرانی را غیرتمند و افتخارآفرین دانست.
این فعال اقتصادی در فضای صمیمی و با گفتاری دلنشین از خاطرات عبرت آموز جوانی خود یاد کرد و گفت: همیشه امیدم به خدا بوده است و در بسیاری از سختی‌ها پشت و پناه من بوده و دست مرا گرفته است.

«فرش قرمز» جمعه‌ها ساعت ۲۱ به تهیه کنندگی نیلوفر قاسمی و با اجرای امیر اکبری تقدیم مخاطبان می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۸۰۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲۸     ساعت: ۱۳ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024