صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
اکران‌گسترده بنر‌های پرتابلی ویژه اربعین حسینی درسطح منطقه۱۲ تهران

موضوع؛ راه قدس از کربلا می‌گذرد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۲ تهران از تهیه و اکران گسترده بنر‌های پرتابلی با موضوع اربعین حسینی و با شعار«راه قدس از کربلا می‌گذرد» و با طراحی زیبا و چشمنواز درسطح میادین و معابر منتخب در محدوده قلب تاریخی تهران خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ تهران؛ فرزاد هنرور، با اشاره به اهمیت همگونی وهمخوانی فضا و سیمای شهری با ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی، گفت: اداره زیباسازی شهرداری منطقه دوازده نیز با توجه به نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی، همراه با محبان اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) تلاش می‌کند تا با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف، منظر و سیمای شهری با مضامین و شعائر عاشورایی مزین شود.
محمود صالحی، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه۱۲ تهران نیز درباره اقدامات انجام شده به مناسبت اربعین حسینی گفت: یکی از این برنامه‌ها تهیه و اکران تعداد ۲۶ تخته بنر پرتابلی ویژه ایام اربعین با طرح مصوب سازمان زیباسازی شهرداری تهران و با شعار ویژه«راه قدس از کربلا می‌گذرد» درسطح معابر و میادین شاخص و پرتردد منطقه دوازده بود که به همت عوامل اجرایی و کارگران این اداره انجام گردید.
صالحی، تصریح کرد: بنر‌های ویژه مراسم اربعین حسینی درنقاطی همچون خیابان‌های بهشت، خیام، صاحب جم، سعدی، نادری، مجاهدین اسلام، بهنام، ۱۷شهریور، کاظمی، مجلس، شاهچراغی، مداحان و میادین امام خمینی(ره)، بهارستان، محمدیه، فردوسی و... نصب و درمعرض دید عموم شهروندان قرار گرفته است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۸۱۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۲۹     ساعت: ۱۱ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024