صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان

در راستای تعاملات تبیینی مدیران با مشتریان، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان در بازه زمانی ۲۰ لغایت ۲۷ شهریور ماه سال جاری در بانک سپه اجرا می‌شود.

 به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با  مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن های مشتریان معزز بانک صورت می گیرد.

بر‌اساس برنامه زمانی تدوین شده  در تاریخ 20 شهریور ماه 1403 معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه  از ساعت 8 الی 10 ، 21 شهریور‌ماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال ، 24 شهریور معاون بازرسی و 27 شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت 10 لغایت 12  با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.

لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن 1557 داخلی یک) ، سامانه پیامکی با سرشماره 671557 وپست الکترونیک [email protected] برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۵۸۵۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۳۰     ساعت: ۱۳ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۳ آذر
  • ٢١ جمادي الاولي ١٤٤٦
  • Nov 23 2024