صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

تدارک ویژه رادیو قرآن برای مناسبت‌های دهه آخر صفر

ویژه برنامه‌های شبکه رادیویی قرآن در مناسبت‌های ۲۸ و ۳۰ صفر اعلام شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو قرآن، همزمان با فرارسیدن ایام رحلت حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و همچنین شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف تحیه و الثنا)، شبکه رادیویی قرآن با تهیه و تدارک ویژه برنامه‌هایی، هم‌نوا با مخاطبان رادیو به سوگ خواهد نشست.

«اشراق» عنوان ویژه برنامه رادیو قرآن در این ایام است که با کارشناسی حجت الاسلام محمد لطفی‌زاده و اجرای محسن شریف‌زاده، نگاهی به انتظارات پیامبر اکرم (ص) از شیعیان و در مقابل وظیفه شیعیان نسبت به ایشان، بر اساس تفسیر آیات قرآن کریم، دارد.

این برنامه با نویسندگی و تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی وحید، کاری از گروه آموزش و علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که از یک‌شنبه تا سه‌شنبه (۱۱ الی ۱۳ شهریور) هرشب از ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.

دیگر برنامه گروه آموزش و علوم قرآنی رادیو قرآن در شب ۲۸ صفر، «اسوه» نام دارد که با حضور حجت الاسلام ناصرالدین نوری‌زاده و گویندگی تیمور کوشکی به موضوعاتی از قبیل: پیامبر (ص) در قرآن، پیامبر (ص)؛ اسوه گذشته، حال و آینده و نیز بیان روایاتی از امام حسن مجتبی (ع) درباره قرآن می‌پردازد.

ارتباط مستقیم با مشهد مقدس، روایت‌خوانی و پخش گزارش‌های متناوب از حال و هوای مردم در این ایام، از دیگر بخش‌های درنظر گرفته شده برای برنامه زنده «اسوه» می‌باشد که قرار است روز دوشنبه (۱۲ شهریور) از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ پخش شود.

گروه جامعه، محافل و مسابقات این شبکه نیز با پخش زنده و مستقیم «محفل انس با قرآن» از رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، همه روزه در این ایام از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ همراه شنوگان قرآنی خواهد بود.

همچنین این گروه با اعزام تیم برنامه‌ساز به مشهد مقدس، ویژه برنامه مجله صبحگاهی «طلیعه» را حوالی ساعت ۶:۴۰ تا ۸ صبح و برنامه زنده «جشنواره قرآنی صد» را که با حضور و مشارکت زائران و خادمان حرم مطهر امام هشتم خواهد بود، به تهیه‌کنندگی محبوبه کلانتر و گویندگی مهدی صفری از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۴۰ تقدیم مخاطبان رادیو قرآن می‌کند.

مخاطبان گرامی در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وب سایت WWW.radioquran.IR از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و همچنین از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده رادیو قرآن باشند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۱۴۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۱۱     ساعت: ۲۱ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024