صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری رویداد ملی تجلیل

رویداد ملی تجلیل که به تقدیر از مدیران واحدهای نمونه خدماتی کشور پرداخته می شود روز گذشته ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳، در مجموعه تلاش وزارت کار، تهران چهارراه پارک وی از مهندس فاضل شیرکوند بعنوان مدیر برتر حوزه فرافناوری ها تقدیر بعمل آمد.

به گزارش جهانی پرس، فاضل شیرکوند در این رویداد به بیان اهمیت روزافزون بهره گیری از علوم بلاکچین و زیر مجموعه های آن پرداخت و یادگیری جزئیات مالی و اقتصادی ذیل این علم جهانی را برای تجارت نوین که پیش روی تمام کشورهای توسعه یافته قرار دارد را یک ضرورت به شمار آورد.

در این کنفرانس که بالغ بر ۳۰ مدیر برتر در حوزه های مختلف کارآفرینی حضور داشتند، مهندس فاضل شیرکوند ایران را دروازه جاده ابریشم دیجیتال خواند و براساس زیر ساخت ها و مجوزهایی که در زمینه فرافناوری ها اخذ نموده اند، نوید ایجاد زیرساخت‌های توسعه ای جهت حضور در اکوسیستم هاب صادرات نوین بر پایه مبانی داد و ستد بلاکچینی را به حضار داد.
 همچنین شیرکوند از تفاهمات فی مابین شرکت مدیریت دانش فنی بین الملل با منطقه ویژه اقتصادی مازندران درخصوص احیاء تفکرحکمرانی نوین اقتصاد بلاکچینی و حمایت از تولیدات داخلی و توسعه و ارتقاء برندینگ آنان برای صادراتی متفاوت و موفق خبر داد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۴۲۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۲۸     ساعت: ۱۹ : ۳۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
  • ١٦ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 20 2024