صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد:

برگزاری جشن ایثار و مقاومت به همت مرکز مقاومت بسیج و دفتر امور ایثارگران‌ وزارت ارشاد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم‌جشن ایثار و مقاومت به همت مرکز مقاومت بسیج و دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سینما این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس، حجت الاسلام نوید شکوهی مشاور وزیر در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این مراسم، گفت: دفاع مقدس مظهر ایستادگی ، جوانمردی و ازخودگذشتگی است و انسان هایی  در این دفاع بزرگ حضور داشتند که همه وجودشان، اخلاص بود.

وی با اشاره به آیه ۲۱سوره مبارکه شوری، تصریح کرد: اگر انسان ها به دنبال کشت آخرت باشند، خداوند بر حاصل آن می افزاید و افرادی که در دفاع مقدس حضور داشتند به دنبال کشت آخرت بودند.

حجت الاسلام شکوهی با اشاره به موضوع شهادت، اظهار کرد: شهادت، پاداش کسانی است که با اخلاص و توکل به خدا به میدان رفتند و با علم بر اینکه احتمال دارد جان عزیزشان فدای راه دفاع از دین و قرآن شود، در صحنه دفاع حاضر شدند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: این دستاوردهای منطقه‌ای انقلاب اسلامی ایران و تاثیر آن بر بیداری اسلامی در منطقه نیز نتیجه چنین تفکرات مخلصانه و نتیجه عمل به آیات قرآن کریم، از جمله همین آیه ۲۱سوره مبارکه شوری است؛  امیدواریم روز به روز بر بصیرت ملت ما افزوده شود و قدر این تفکرات که بر آمده از گفتمان امامین انقلاب است را بیشتر بدانیم.

گفتنی است در این مراسم که باحضور و سخنرانی سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از برخی رزمندگان دوران دفاع مقدس این وزارتخانه تجلیل بعمل آمد و در پایان مصطفی راغب خواننده محبوب کشورمان،   به اجرای قطعاتی از موسیقی های خود پرداخت.

انتهای پیام/

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۵۹۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۶     ساعت: ۱۴ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۷ مهر
  • ٢٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 28 2024