صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
امکان پخش زنده محتوای شبکه فلسطین فراهم شد

اعطای محتوای مرتبط با مقاومت به سکوهای صوت و تصویر فراگیر

ساترا در راستای حمایت از محور مقاومت امکانات ویژه‌ای را در اختیار سکوهای صوت و تصویر فراگیر قرار می‌دهد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی، نظر به اهمیت انسجام ملی، حمایت از محور مقاومت و اهتمام به بزرگداشت و تجلیل از مجاهد کبیر سید مقاومت، شهید حسن نصرالله، ساترا محتواهای مرتبط با محور مقاومت و جنایات رژیم صهیونیستی در قالب خدمت قاب اختصاصی (آی‌فریم) و اعطای محتواهای مرتبط در اختیار سکوهای دارای مجوز از ساترا قرار می‌دهد.

همچنین در جهت ارتقای کمی و کیفی محتواهای مرتبط با مقاومت، حمایت از محور مقاومت و روشنگری درخصوص سیاست‌های خصمانه و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، این سازمان در نظر دارد محتوای تولیدی یا تأمینی سکوهای دارای مجوز را در اختیار تمام سکوهای دارای مجوز قرار دهد تا ضمن خریداری محتواهای مقاومت از سکوهای داخلی و خارجی امکان استفاده از محتواهای شبکه های تلویزیونی و سکوهای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی مرتبط با محور موضوعی مذکور را در شبکه تازه تاسیس فلسطین در تلوبیون فراهم کند.

سکوهای مشارکت‌کننده در این پویش که با عنوان «پویش آغاز نصرالله» نامگذاری شده است، حائز رتبه مثبت در نظام ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شوند و مشمول حمایت‌های ساترا خواهند شد.

در همین راستا ساترا در هفته دفاع مقدس نیز بسته محتوایی ویژه هفته دفاع مقدس شامل ۶۷ قسمت برنامه در قالب‌های مختلف برنامه تلویزیونی، مستند، انیمیشن، سخنرانی، مداحی و کلیپ را منطبق بر مبنای نظام رتبه‌بندی در اختیار رسانه‌های دارای مجوز قرار داد. این بسته محتوایی شامل آثاری چون انیمیشن‌های «سلام بر ابراهیم» و «خاطرات شهدا»، برنامه‌های «نگاتیو» و «جان و تن»، مستندهای «رفیق»، «ماموریت برای زندگی»، «مدافعان امنیت»، «کابوس آمریکایی»، «در آرزوی شهادت» و ... بود.

رسانه‌های متقاضی برای دریافت محتواهای محور مقاومت می‌توانند درخواست خود را به اداره کل صدور مجوز ساترا ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88345199 داخلی 448 و 253 تماس بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۷۳۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۱۱     ساعت: ۱۴ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر
  • ٢٨ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Oct 02 2024