صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور
همزمان با روز جهانی کودک برگزار می شود:

هفتمین همایش فرهنگ و خانواده در فرهنگسرای خانواده

همزمان با روز جهانی کودک هفتمین همایش «فرهنگ و خانواده» با موضوع 'مبانی روانشناختی و تربیتی غنی سازی اوقات فراغت کودکان'روز دوشنبه ۱۶ مهر ماه ساعت ۱۴ در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛  در این برنامه اساتید مطرح در حوزه روانشناسی و خانواده از جمله: غلامعلی افروز (استاد ممتاز دانشگاه تهران)، ناصرالدین کاظمی حقیقی(نایب رییس انجمن علمی کودکان استثنایی)، کاوه مقدم(روانشناس و فعال در حوزه فرزندان طیف اتیسم)، فرهاد چنگیزی(روانشناس)، شیوا مقدم(رییس فرهنگسرای خانواده)  حضور دارند و به سخنرانی می پردازند.
اوقات فراغت در کودکان و نوجوانان آهسته گام رویکردهای خانواده محور، اوقات فراغت در افراد تیزهوش، اوقات فراغت و اختلال در طیف اتیسم، اوقات فراغت در افراد با مشکلات حسی، فرهنگ، اوقات فراغت، خانواده از جمله موضوع های مورد سخنرانی و بررسی در هفتمین همایش فرهنگ و خانواده است.
اجرای این همایش به عهده عذرا مرادی است و جمعی از نوجوانان استثنایی به هنرنمایی می پردازند.
روز جهانی کودک در سراسر جهان انگیزه‌ای برای توجه به حقوق کودکان است کشورهای جهان بنا بر سنت و فرهنگ خود، این روز را به گونه‌‌های مختلف برگزار می‌کنند این روز در ایران ۱۶ مهر جشن گرفته می‌شود.
هفتمین همایش «فرهنگ و خانواده» با مشارکت و همکاری مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا، کلینیک هیجان و اندیشه و فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.
علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88717195 تماس بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۷۸۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۱۴     ساعت: ۱۲ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
  • ١ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 05 2024